好開心好滿足好驚喜好鬼正既一日xd
9點幾收到瓜健既電話
好驚訝,佢約我食早餐xd
即刻起身換衫,點知換完佢又話要等佢打埋舖信長先-3-
足足等左成個鍾~
我一路驚,佢會唔會冇啦啦同我講唔去呢~
因為佢11點50要練泰拳,當時已經11點幾-3-
等到喇,明明出去~
點知佢臨出去前先講:「你一陣去唔去睇我練拳?」
oh my god~我暈喇~
一口答應左`個心開心到要飛起~
即刻用左幾分鍾時間換衫xd
去大排檔等去,佢搭車返學校羅左成績表先
雖然佢成績麻麻,但十科合格,安樂哂~
食野既時候都12點幾,所以打去改練2點3
食完走喇,行到名都見到蘭西,傾左幾句~
同佢出旺角,先去買拳套o個d先
再去機舖打機
莫生玩勁舞xd
有d料子啵~
上佢練拳o個到,真係有泰仔嫁啵xd
瓜健自知自己係最細隻o個個,著返件背心xd
其實你都唔係細隻呀,係瘦姐~
一路睇佢打拳一路影相拍片xd
個泰仔真係好好笑呀,又勁xd
瓜健真係好有天分打拳,真係好勁~
我睇到著哂迷xd
師傅教佢新野,佢一學就識
唔單止識,仲做得好好`
不得不給你一個強~
練左2個鍾,佢頂唔順喇~
d汗好似水喉甘,係甘滴xd
個貪靚鬼,帶哂髮泥gel頭xd
去新之城會合啊國n明浩
落機舖兜兩個圈
周圍行下,行左好耐
瓜健話好口渴,介紹佢去輕鬆飲
點知佢聽錯做「輕鬆23」
係甘比佢地笑~笑左好耐
我係甘澄清佢地都唔明
要去到間野佢地先知間野叫「輕鬆飲」
笑死我~
行過敏儀舖頭瓜健屎忽痕話要入去行-3-
搞到比敏儀尾我買珍珠奶茶比佢飲
我即走xd
行左好耐,個個都好累~
本身睇哈利波波既,但瓜健又唔睇,又唔岩時間
所以返大埔唱k buffet
買左杯珍珠奶茶比敏儀~
突然間覺得....行去火車站條路好遠~
因為....個個都好累~
上到火車我又因為一句野起勢比人攻擊
間火車好多人:「9龍塘會多人落車嫁喇~」
點知.....仲多人=3=
我今日係甘比人攻擊,信心冇哂xd
去到大埔,搭k巴過去
先去吉之島買手擘甘大條腸仔~
再行過neway,瓜健買戒煙香口膠
究竟係咩原因令到佢甘大決心戒煙呢?
撞到啊蔡,傾左陣
又去返21號房,上次又係依間~
一開波佢地就羅野食,起勢食xd
我起勢唱歌,佢地食飽都開始爆xd
唱唱下,啊國既兩個fd過左黎
我忍唔住細聲問:「佢係咪兩包利賓納呀?」
點知成晚大聲笑xd
只有瓜健唔知咩事,佢兩個fd走左我地就將所有野同瓜健講
成晚....聽左5次「背叛」
因為......明浩同瓜健要鬥xd
因為......佢地唔服最後o個到既「冷冷清清淡淡」xd呀
仲有個笑料,有人將「那溫熱的牛奶瓶」
唱左成「那溫熱的奶奶瓶」囉,莫生xd
笑死人,佢自己都忍唔住笑~
笑料當然唔止甘少啦,總之全程都好開心,笑住甘過啦~
莫....莫生冇啦啦提意左樣好恐怖既野出黎-3-
糖醋排骨mix朱古力雪糕醬-3-
會唔會食死人,好緊張~
包剪泵,差d輸囉~
最後依舊甘正既野落左明浩口xd
佢話好有初戀既感覺~
點....點知話口未停...第二激
包心蟹子丸mix朱古力雪糕醬-3-
我始終避唔開....啊~
好食到講唔到野xd
*仲要拍低哂成個過程
6點幾唱到12點幾
冇人cut係甘唱~
唱到我地頂唔順就返去喇
甘岩間n270走左,甘就落的士喇
因為我安全問題,佢地齊齊系華心落xd
返到屋企第一時間去個窗到望xd
見得佢一面得一面>3<
因為....下次都唔知要等到幾時喇~
玩電腦,啊國講左樣莫生岩岩發生既糯野我聽
哈哈,爆牛奶樽,笑死人~
即刻串下瓜健,haha
收到明浩既壞消息,佢有科出席率唔夠
所以.....唉~
真係比我地講中左~
系facebook發現左個整相既野
發現有個圖案好襯瓜健今日打拳o個張相
即刻幫佢整左,趕得切系佢訓之前sd比佢
佢既反應令我知道佢好鍾意xd
好鬼開心xd
玩到3點好累~
聽完今日d錄音就訓lu~
*是多久違的名字啊~
你多久沒叫過,我多久沒聽過
一句「美頭」,我的心已開心到飛起xd
我....禁不住在心中尖叫了一聲
我....禁不住笑了!