| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-08-13  |
4點幾落去join肥龍,去火車站join啊奕n肥熾
步行出聯和,去街市join啊鵬
買打邊爐野食 (原本bbq,點知臨時改左=3=)
等齊人`
:梓聰,gag仔豪,蘇琛,麒,joe仔
齊齊入沙頭角,羅肥屋企
等小巴時發生搞笑事件,haha
:「我吹你唔撚脹呀,死o靚仔」
笑死我地xd
入到去得我同肥龍整野食-3-
之後發生靈異事件 (只係我地多心姐)
12點肥龍同肥熾走先~
我地切蛋糕,影相
3點幾有d人已經訓左
我地系到傾計,咩都傾一餐xd
一d隔膜都冇,絕對冇當我係女仔xd
只係joe仔有少少唔慣,哈~~
你慢慢就會習慣嫁喇xd
佢地冇啦啦講鬼故/一d靈異野,嚇到我死死下
啊奕坐我隔離,我一路捉住佢隻手,haha
唔知有冇d手指印呢xd
最後少不了性問題,笑死我喇,哈哈哈
我地竟然仲無聊到討論隻腳,哈
joe仔,我以你為榮
為左做研究,不惜犧牲你d腳毛xd
差唔多7點,搭巴士返去喇
好彩已經係日頭,唔洗驚搭life xd
(佢地講左好多關於life既鬼故=3=)
返到屋企玩左陣電腦就訓教喇~
|
|
|
2009-08-12  |
終於等到今日既來臨,好開心 : )
一班識左十幾年既新朋友xd
5點幾去十字路口會合達達
再去火車站等齊人`
有我,達達,整形人(林樂進)xd,翁穎詩,區偉柏,鍾麗珊
有幾個放左飛機~有好多人話唔得閒 : (
唔緊要啦,都唔阻我地既雅慶 : )
*林樂進完全唔同哂樣,個個都唔認得佢xd
齊齊出大埔neway
又係21號房-3-
連續去3次,3次都係依間,玩野?
一開波就唱唱唱,但區偉柏就食食食xd
達達講左句:「你唔羅埋個廚房入黎?」笑死人xd
估唔到佢地唱歌甘好聽 : )
唱到10點幾走lu,完全唔夠喉=3=
冇野做,甘就返去喇~
火車上,拍照時間xd
我地比人歧視喇xd
火車上,仍然討論緊o個個話題
林樂進由一見面就諗,諗到依家都未諗起xd
笑死~最後算諗到,好彩xd
差唔多12點返到屋企
沖完涼up埋相就培養訓教心情
最後都3點先訓到=3= |
|
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 834 | »
|