| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-08-02  |
足足訓到3點先起身=3=
叫外賣,好耐冇食過既朱古力吐司 : )
之後同李wing傾左3個鍾電話
幾耐冇傾過甘耐=3=
冇啦啦傾沙灘,點知可以講返中學d野
點解o個時甘on9嫁?唉~
8點幾出大埔
打去火車站途中打比小駿傾傾
點知收線冇耐見到佢同佢女友,真有緣xd
傾左兩句就走lu
去啊基舖頭搵佢
佢幫我整兩部psp,thz~
同佢n佢同事傾計,仲有兩個細路走左黎
o個兩個細路講野好正~
周秀娜係「谷胸婆」?哈!
等到佢放工,就去左間叫糖黏豆既野食糖水
雪花冰,嗯!
第1次係係同瓜健,係o個一日,嗯!
多謝你餐糖水xd
之後佢送我返屋企
系樓下傾計,傾左幾個鍾,哈
傾傾下走去7仔買宵夜xd
同啊基傾計好正,佢既生活好正,好多姿多彩
仲有,第1次有人覺得我既理想幾好,仲冇笑我
(p.s. 我既理想係家庭主婦xd)
傾到差唔多3點就返屋企lu
4點左右訓教~
*依位朋友已經好耐冇見嫁喇
我中三暑假既時候識佢
但其實一直都唔算太熟
今次佢突然約返我出黎,感覺好正
佢一見到我係甘笑我xd
經過今次既約會,我對佢大大改觀,係真嫁
*我....係從做pe:tite o個時開始改變?
大概,只係因為當時要化妝,你先甘覺得姐
但我都覺自己系打扮上既念頭有d改變
因為唔想再比人話我細個,所以想變成熟
可惜...好似一d都唔成功=3=
|
|
|
2009-08-01  |
訓到2點起身
影下相,傾下計,3點成班出去食野
去左一間粥店食野
發生燸野,3蚊小籠包事件xd
佢地班傻仔,熱辣辣食粥
好彩好醒目,食麵xd
食完返返賓館傾下去邊
最後同豬翁,奕,肥龍,gag仔,啊朱,同佢兩個fd去東門
佢個fd帶左我地去一個小型遊樂場玩
好似發現新大陸甘xd
真係估唔到東門會有個甘既地方
好鬼熱,5點幾就返香港
各自各返屋企
夜晚同樣3點幾先訓=3= |
|
|
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 834 | »
|