距離生日,岩岩好仲有一個月`
身為朋友既你地,要識做呢xd
1點幾,訓都未訓醒,收到家建電話
聽左幾句,即刻醒神哂
yo~yo~yo~有成績表羅~
馬上起身換衫
落樓下等家建
系商場坐左陣傾計,等啊國過黎
返學校羅成績表,雖然知道合格,但都有d緊張xd
一收到成績表,睇左睇,安心哂~
都總算過到自己o個關,幾滿意
2A , 5B , 2C , 1D
最估唔到既係,化妝2竟然有A,yo~yo~
不停說服畢小姐比瓜健張成績表我睇
我一講「莫家健」
畢小姐就講:「哦,成日走黎拎野食o個個呀!」
好鬼好笑,估唔到你原來甘出名嫁啵xd
佢一開波企硬,但最後都比我睇xd
oh~佢髮型有A呢~強~
但十科合格,佢已經好滿意嫁喇~
返花都麥記傾計,順便食我既早餐xd
4點幾先食早餐,強~
oh~甘岩撞到家一,好耐冇見~
傾到5點幾就返去喇,家建要去買送xd
行過茶餐廳見到明浩,傾左陣
佢仲未知道有成績表羅依件事xd
佢好緊張~
返到去玩電腦
10點半過金枕頭食宵夜
*家建,啊國,家建 (差d叫到瓜健食嫁喇,唉~)
唔齊人,差一個,唉~
不過唔緊要啦~我地一樣甘好傾~
食到人地要關舖先肯走~
家建返左屋企,我地系樓下傾計
足足傾左3個鍾,笑足3個鍾~
突然又講我既活動-3-
數數數,竟然可以數滿一張鬥獸棋格,仲要唔夠-3-
一張有64格,乜我既活動真係有甘多咩?
3點幾返屋企,睇左陣書就訓教喇~