| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-07-06  |
訓到1點起身,玩電腦
衰懶床,搞到今日又冇得整指甲,唉~
玩電腦玩到4點幾,太累,又訓過xd
一訓訓到差唔多9點
*瓜健講得冇錯,我真係好訓得,我真係豬xd
11點半出去
行去火車站途中撞到曾嘉欣-3-
那位第三者-3-那位令我和他分開的第三者-3-
個心當堂震左震,咩事?
之後同小駿傾電話,甘岩系7仔撞到豬翁
同佢傾左陣計,好好傾,傾到差d唔記得左小駿xd
*原來豬翁都唔知依件事,出奇!
系祥華7仔等啊wing
等佢既時候同小駿傾,點解你好似好唔開心甘?
我feel到,我真係feel到 : (
只係你唔願意講出黎,你以前咩都同我講嫁 : (
等到啊wing就上金明苑打牌
同埋小恆恆n賓妹
打打下啊rock同啊飛上左黎
比啊rock打左陣,好心你有醉意就唔好打啦xd
打到第2日8點走人
贏左$51,最後4圈系甘輸-3-
原來唔止贏甘少,唉~
*啊飛好旺我xd
原來唱k既,但有位女仕唔去既關係
各自各返屋企
返到屋企睇左陣書就訓教~
|
|
|
2009-07-05  |
7點半已經比媽咪嘈醒左-3-
咩話?去長洲?甘早?咩事?
今年竟然落去飲茶-3-
但由於整得野黎,出門口已經差唔多9點
所以係麥當勞食算數-3-
大b一聽到去麥當勞,就系甘叫「哥哥」
點解bb仔既記性可以甘好?瓜健對上一次帶佢去麥記已經係2個幾月前-3-
食完就出發去長洲
搭11點半船,甘岩見到偉表哥
由於佢系到做既關係,甘岩佢今日又睇依到
所以有免費船搭xd
一去到長洲超級大雨,shit!
冒雨跑去啊婆屋企
去到已經濕哂,啊婆即刻羅毛巾比我地
2點食晏就飯
都唔知幾多年冇食過xd
年年落到黎都食完xd
紅豆大菜糕,啊婆親手整
好懷念依種味道,好有親切感>3<
媽咪又同親戚打麻雀
湊仔既重任又交比我
我真係好適合做奶媽xd
6點過金冠
今年唔系金湖食,系酒樓搞
熱鬧好多,氣氛好好多
自己出去行左個圈
順便買糯米糰
每次落長洲必做既兩年事xd
返到去臨開席,爸爸去買多d糯米糰
點知已經賣哂xd
當然啦,我地同班親戚,落到黎都必買既
計計埋埋一次都有幾打xd
最後o個d一定比表弟買哂,佢好癲xd
食到10點幾走人喇
齊齊搭10點半船走
一上到船就聽歌訓教
11點4落船,跑去搭天星
返到屋企即玩電腦
郭永駿你去左邊?你搞乜鬼\ . /
好鬼累,2點幾已經訓教~
*表妹們愈黎愈少落黎長洲
依個年紀既心態就係甘~
唉~公公身體差,點解唔好好珍惜依幾年相聚既時間? |
|
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 834 | »
|