10點幾就比媽嘈醒左`
落去食早餐,再搭273a過啊女麻屋企
細嬸幫媽咪整指甲先
唉~明明係我整嫁麻,媽咪打尖~
媽咪一整就整哂手同腳-3-
整左4個半鍾,整完都食飯喇,今日冇得整,唉~
好耐冇食過啊女麻煮既送,好好味xd
食完飯打麻雀
打左陣就比返媽咪打
同巧兒落街買野食,買完上佢屋企等佢沖涼
再返過啊女麻到,家俊上左黎
佢岩岩聽完禁毒講座,一上到黎係甘比我串xd
10點半諗住過豬翁到玩,但媽咪又叫我等埋佢先-3-
12點姐夫黎車我地返屋企
返到屋企覺得好累,放左飛機xd
同小駿傾電話
佢講左佢琴日單野比我聽
唉~男人就係甘~
(陳美儀,你唔係搞d甘既野呀化?)
之後同佢收左線一陣,同羅肥傾
唉~你睇下,我有事第一個同你講呀,幾夠兄弟!
嗯,我諗我真係要搞清楚先得,我唔可以再錯!
小駿打返黎就同佢傾返
傾到兩點就收線訓教喇~
對唔住~放左你地飛機
其實我好後悔冇去到
我下次一定會到XD
*雙重打擊`晏就見到d野已經唔開心
夜晚仲要比我知道第二樣野,唉~
點算?我應該點做?我唔想自作多情,我唔想錯!
*你真係好野,或者依d就係你哄女仔既方法
同一句說話可以用黎哄兩個女仔
其實,做傻仔既唔止我一個,你既現任女朋友都係傻仔一個
大概,佢有好多野都唔知,你咩都冇同佢講
真係好笑,其實我應該慶幸我知既比佢多!
不過,依家講依d已經冇用喇
經過今日既事,我知道自己對你既愛已經減少左好多
我唔會再因為你既少少事而唔開心,而喊~
原來將自己既感情投放系第二個男人身上
真係可以令自己忘記之前o個個男人~