| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-06-26  |
系屋企休養~辛苦 : (
不停電腦電腦再電腦
oh~比3打黎吹電話費,第1次~
因為接近3期冇交xd
成日都唔記得xd
好彩冇比人cut,cut左我會死~
即刻飛落屈臣士交左先
冇電話用既日子太得人驚xd
仲有樣驚人事件,莫家健先生終於......xd
得到你既關心,好開心 : )
o個一刻連我自己都控制唔到自己既笑容xd
好開心好開心好開心xd
不過同時有壞消息 :(
3號既約會要取消 : ( 佢要返酒店,唉~
好心你放假就休息下~
夜晚仍然係同電腦過活xd
電腦過後,仍然係同啊駿傾電話過活xd
|
|
|
2009-06-25  |
痛到訓唔到,好辛苦好辛苦~
就算郁一郁都好痛~
8點諗住去急症,但媽咪未起身,費時嘈醒佢
11點同媽咪落樓下睇醫生
原來係腸胃炎 : (
打左針,都唔知幾多年冇打過針-3-
好辛苦,好想嘔~食野都唔想食,自己返屋企先~
全日系屋企休息
其實休息既意思,係同屋企人打麻雀xd
4姊妹大戰xd
夜晚一家8口+姐夫n bb打邊爐
我真係未死過,冇介過口xd
仲想食雪糕添,好彩家儀叫停左我xd
夜晚同啊駿傾左兩句就訓左
因為好累~好痛~
*突然拿起電話,給你一個sms
明知結果的廢sms : ( |
|
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 834 | »
|