先同屋企人去牽晴間食早餐
見到個bb好得意,金色曲頭髮 
食完甘岩見到蘇琛同羅肥
佢地返牽晴間私池,傾左幾句
之後就出發去長洲喇
系5號碼頭見到有人辦喪事,第1次見
搭2點3船,3點半左右就去到魯
啊婆屋企冇人-3-
所以去開心甜品屋食野,透心涼
試左榴槤糯米糰,超讚xd
都係第1次試,之前都係食芒果
估唔到係甘好食既,一試愛上
食完就上啊婆屋企
又係打麻雀時間,我專心湊仔xd
細姨個b都黎左,好可愛,名叫健希
仲有大表哥個女,樂兒`話甘快甘大個
表哥一入門口就話:「嘩,今日平均年齡偏低啵!」
5點自己出去行一行
每次到長洲必做既事xd
明明一年都黎幾次長洲,照理應該已經冇乜野行嫁啦
但事實完全唔係甘xd
行行下,見到正生書院班人xd
又見到有人做喪事,咩事,連續兩單-3-
6點去沙灘join啊媽,文希同兩位bb
大b落水玩,好癲xd
佢完全唔驚,唔比人捉住佢玩
等爸爸黎到,佢又換左衫游水xd
帶左大b出深水到,大b仍然要放手,未死過xd
玩到大b覺得凍就走喇
返一返啊婆屋企先
再出金湖食飯
啊公話唔係金湖唔去xd
今次冇入面坐,要坐出面,熱死人
又係啊公既意思,佢要食煙
生日佢冇得話事,父親節先有得話事,所以企硬xd
要等啊姨佢地黎,8點幾先食
今晚幾乎係全海鮮,超棒!!!
食飽就同表弟去開心到買糯米糰
我係買比家建n啊駿食既
表弟買左一打,好跨-3-
搭10點半船,豪華位xd
不停同小b仔玩,超可愛
返到中環等姐夫黎車我地返去
返到去佢自己去買宵夜
等佢返到黎,我又食xd
食完,玩玩電腦,同啊駿傾電話
2點幾訓教喇`