| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-06-06  |
一早比啊媽嘈醒左,要陪佢出上水
兩位bb一齊病,唉~
飛的出去,bb睇醫生
之後去德興食野
食飽行陣就返粉嶺行陣
行完返屋企`
夜晚去豬翁到玩
先去惠康join佢地先
再上去戰鬥xd
成員:我,,豬翁,,黃峰,,蘇琛,,羅肥,,羅白,,麒,,梓聰,,李偉豪,,奕,,肥龍,,啊歡
依位啊歡係新相識既朋友`
甘岩過左12點係佢生日`
齊齊為佢乾杯`
成晚都玩得好開心
傾左好多野
學識左個新遊戲xd
飲左好多酒,但都好似冇料到甘-3-
玩到7點,唔知點解好眼訓
入房訓一陣,,佢地系甘煩住我-3-
豬翁同羅肥冇啦啦走上我張床「搞野」
好大聲,好搖xd
你兩個洗唔洗甘激xd
訓到8點閃人,同羅肥去麥記買早餐
甘岩見到嘉怡,唉~又比人誤會: (
|
|
|
2009-06-05  |
同家建返學`
系學校門口見到瓜健,大家好似陌生人甘-3-
見到面望都唔望大家,直行直過-3-
o個一刻真係超級難受,個心超痛`
等開考既時候,不斷諗野
差d喊左出黎,唉~
個人,隻手不斷系到震,個人好sad
好撚煩~
其實唔止今日係甘嫁喇`
日日考試既時候都係甘
當一做完或開考前都不斷系到諗野
而每次都差d喊左出黎 : (
考普通話,今次份卷做得ok,滿意xd
今日係最後一日係陳震夏考試喇`
已經都冇得再感受依種氣氛
除化妝班,同其他同學今日系最後一日見面
時間過得真係快~
考完等吳sir講埋d野就放得
原來毅進都有聯校畢業禮,729
放學,甘岩明愛火警演習
同陳sir傾左幾句,佢話介紹d有關美容既工比我,thz
終於見到李sir,真係好掛住佢
傾左幾句`
我好直接甘同佢講:「嘩,李sir,我真係好掛住你呀!」xd
會計班補課
我同啊駿去和興打乒乓波
原定系羽毛球嫁,但full哂 : (
兩個低b仔系到發癲,不斷發生「意外」xd
啊駿食波餅,打乒乓波都食到,勁!
*著拖鞋打,好唔方便
我只係讓下你嫁炸,郭永駿!!
打完冇野做就返屋企喇`
玩玩電腦
夜晚本身去豬翁到既,但似乎取消左
10點已經訓左-3-好累好累~

|
|
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 834 | »
|