10點鍾起身,做數學pj
系甘炸瓜健電話,打極都冇人聽-3-
最後叫家建打佢屋企,叫佢起身
原來健媽媽吾小心幫佢教左震機-3-
既然係健媽媽既錯,甘我就吾理啦xd
做數學pj做到12點9-3-
約左啊國佢地12點半飲茶xd
做完就飛去稻香
最後一日lunch
成員:我,瓜健,家建,啊國,明浩,長毛
食飽就飛返學,途中同羅肥傾電話
返01:50,但02:05先返到-3-
但都冇當我地遲到囉xd
第3組報告,都幾順利
總括黎講都算吾錯,haha
報告完成堂系到玩,傾計
瓜健仍然沉迷佢iphone隻game
我,家建,瓜健鬥小朋友落樓梯xd
瓜健輸左個麥當當比我,haha
放學啊sir比數學總分我地睇
我竟然50分入面羅左40分,好開心
突然間覺得輕鬆左好多xd
馬主41分,比佢串:「你同我都仲差一段距離」\ . /
中氣王竟然49分,系咪傻嫁-3-
放學就返屋企喇,途中一直悶悶不樂
因為上堂sd左個sms比瓜健話放學去坐下
佢冇理到我: (
返屋企同佢傾,原來佢吾記得左,打機冇睇個sms-3-
同佢傾完佢訓陣教,8點3叫佢起身睇「柴9」
兩個都睇得好迷,一到廣告時間就會傾計
我每次都送佢一句「每節金句」xd
睇完msn,傾埋d白痴野
我:「覺得幾似你咪比你欣賞下」
健:「我不知幾勁,勁過佢多多聲」
至於個圖案系咩,吾方便透露xd
就係因為甘,傾左好多野
令我好有當時同佢拍拖時既感覺: )
佢講笑話叫我依家去佢屋企
我真係想飛過去
佢講到好認真,差d過去甘濟-3-
之後我一句:「你有女朋友嫁喇:(」
健:「系喎,吾記得左添,sor」
竟然同我傾到連自己有女朋友都吾記得-3-
佢11點幾訓左
我12點訓,打一打比佢傾左兩句`
今日特別易訓得著,大概系因為頭先既對話: )
我與健`
健的招牌笑容xd