1040-1240 普通話
唉~考試點算,乜都吾識
放學家建,瓜健黎我屋企做數學
做完落去印問卷,瓜健返工先
超快印完120張-3-
返到屋企就分4份,cut到死死下-3-
差d cut到隻手,割'蜜'位-3-
你地差少少就見吾到我,如果我大力d既,死左喇
6點幾出上水join梓聰,羅肥
周圍行下,系學榮發現左樣好有趣既野xd
去冒險樂園玩,只係半個鍾,已經中左幾個藍色
可惜吾係我-3-
去金香join 5d低能b x 26
今次只有MissChan一個老師,陳立禮放飛機,唉~
今次只係分3張檯,仲要係哂一個位,good~
*一開波已經比問卷人做,系甘比人話,哈
同成班男仔坐,冇埋女仔堆,搞到我變左男人
我地檯笑得超大聲,系甘比人歧視-3-
只係食左一陣野就開始影相,今次影左好多相
今晚主題=港女,個個癲哂
什至有人醉醉地甘,xd
我地成晚係甘講「我冇醉」、「你地做乜話我醉」
系到玩野,哈哈
今晚我都好有興致飲酒,一開波就飲
好想忘記所有野!
玩到12點幾,搭的士走
*今次又吾洗比錢,因為我係搞手
李森自己開車,仲要車埋兩位低能b
佢飲左好多,都吾知佢掂吾掂嫁
平排,等過燈,我地係到傾計
一綠燈司機開車先,李森:「嘩,司機你偷步」
我地真係笑死,哈
佢地車我返華心先
多謝豬翁請我搭的士,haha
返到去冇耐就訓喇
*今晚我好開心
好多謝你地既關心、支持同鼓勵
由其豬翁,佢話要做我一晚男朋友,哈
