8點十字路口join瓜健
去海皇食早餐
其實佢只係想我食返野先願意甘早起身同我去食
但我都好開心: )
胃口未返黎,食左半豌粥+少少羅白糕炸
feel到瓜健有d嬲: (
對唔住呀`真係食吾落呀
食完野返屋企,腳軟-3-行得好慢
返到屋企冇落,又落過和興打籃球
因為已經停左雨,出太陽
而且仲好熱,好曬-3-
今日打籃球我笑得特別多,郁得特別多
大概,係因為瓜健係到: )
個天好似玩野甘,一時落少少雨,一時又出猛太陽
但都冇損我地既心情,好開心
*一球3分穿針令啊國要請我飲野添
吾好吾認數呀!!!
之後同啊國,瓜健去南翔食野
冇胃口,冇食到-3-
食完啊國返屋企,我上左瓜健屋企
等家建過黎做數學pj
做到3點幾啊國上左黎,傾計睇電視
原來佢既目的係等寵物小精靈xd
幾經辛苦,瓜健同啊國終於等到睇寵物小精靈喇
開心死,haha
瓜健好迷,坐系佢侄仔架單車到睇xd
佢個樣,比所有野都吸引 (臉紅)
6點返屋企喇,落到樓下好大雨-3-
上返瓜健到借遮
返到屋企玩電腦,做數學pj
吾知幾點訓教`
好耐都冇試過好似今日甘笑得甘多,笑得甘真
可以令我開心既方法,原來只有「你」