| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-05-16  |
9點去景盛睇佢地打籃球
我自己坐系到系甘諗野
係甘忍住d眼淚,好辛苦
12點左右返屋企等佢地沖涼
去南翔食野wif健健,啊國,明浩
食飽明浩走左,我地去啊國屋企睇返琴日d片
我同健健笑到牙'較'都痛埋,haha
用啊國msn同馬主傾d片既野
如果依個msn係我既,馬主一早開我波-3-
3點幾同健健走,去左公園坐
佢主動攬住我,但其實我知道佢根本吾係出自真心
只係為左滿足我
但我一樣接受,我吾想放開
我只係得返一星期時間擁有佢
我只係得返兩,三個星期見到佢
我只係想系淨返既時間,同佢有個美好既回憶
4點幾佢話返去,我真係好吾捨得,我想見佢耐d
最後上左佢屋企,訓晏教
訓到食飯起身
食完飯睇佢玩電腦,睇電視
兩個係甘虐待對方-3-
如果可以一直係甘,你話幾好 : (
點解我地吾可以一直落去? : (
9點幾走喇,佢返大陸玩 : (
其實我好吾想好吾想佢返,我好驚
你應承我既野,你一定要記住!
10點幾好累好累,不知不覺訓左-3-
涼都吾記得左沖-3-
|
|
|
2009-05-15  |
1040-1240 普通話
放學係電腦室拍片尾
搞掂齊齊去大排檔食野
之後去百福公園拍片
行去既時候,聽到健健同家建講,
遲d我會搬返將軍澳住,係o個到做野
即刻想喊,死忍
點解你有咩都吾同我講?
點解要走?
拍片雖然好搞笑,但我心情真系好差好差
健健同家建o個part,足足15take-3-
有冇搞錯 
我同明浩1take過,你地有冇d吾知醜?
*長毛你跳緊開心舞?
之後上明浩屋企
趕吾切系健健返工前拍哂,9到佢要請兩個鍾假
5點幾健健返工,我地拍到6點幾走喇
拍甘耐笑足甘耐
好鍾意我同健健嘈o個到,ha
夜晚等健健放工同佢msn
點解?點解要係依個時間同我講分手?
點解?點解你同返我一齊只係短短幾日,依家又話吾鍾意我?
你足足冇陪我半個月!我幾吾開心你知吾知?
你依家又要甘?
點解要係依個時候殺出個ex - 包包
點解個天要甘對我?我前世做錯咩事?
o個刻我好多輕生既念頭 : (
我變得好吾理智
只係識得一味叫佢要好離開,講左好多野去挽留
佢真系好絕好絕,雖然我知我地已經冇可能,但我都吾放棄
為左一個已經吾再愛自己既人甘,我究竟做緊咩?
1星期,佢只係願意再陪我一星期
我真係好自私,只係為左自己就要佢勉強同我一齊
但我真係好吾想依個時候冇左佢
我好辛苦
最好既朋友同最愛既男人同時間離開我
我接受吾到!
|
|
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 834 | »
|