| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-06-08  |
同瓜健返學`
11:15-12:15 化妝筆試
都幾容易xd
考左半個鍾就同瓜健走喇`
出左大埔
去成仔記食野,瓜健又發威xd
一碟通菜+雲吞米+炸醬河+豆漿xd
瓜健話自己發育緊,笑死人,haha
食完就搭73返去喇`
去華明郵局羅野,之後返屋企
玩電腦
9點同瓜健去麥記做髮型功課
做完傾傾計,,12點幾就返屋企喇`
返到冇耐訓教`
|
|
|
2009-06-07  |
朝早返到屋企未有睡意,玩電腦
同啊國msn,我返屋企訓教既時候係佢起身去行山既時候xd
掉轉哂d時間xd
訓左陣教,比姐夫嘈醒左睇住大b
冇得訓-3-
一路到親戚上黎打麻雀先可以訓
訓得o個2個鍾又要起身落去羅相
返到黎就玩電腦`
夜晚好早就訓左魯` |
|
|
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 834 | »
|