9點起身,執野去游水
唉~邱泳泳病左,冇得去~
10點9落樓,廖智勇黎車我同文希
出左大埔先,會合家儀男友D FD
再出石澳,有少少暈車浪XD
去到搵完車位就去一間泰國野食野
食飽等齊人就開始玩喇~
有3個細路系到,多好多歡樂XD
但最高氣溫高達34度,熱死人~
甘岩見到啊比`鑽石王老五XD
好大隻,WOW~
兩個系甘望對方,咩事-3-
系甘影相,系甘食野
某說:「嘩,你地3條女係甘系到食野」XD
玩到6點幾,沖涼走
比錢沖涼,20蚊一個-3-
好彩依D活動,通常唔洗我比錢XD
甘岩我地走,啊比又走 (我地黎又系同一時間XD)
真係有緣,哈哈`
*佢架車真係好正,見過甘多次,但仍然覺得好正XD
去大尾篤燒烤王BBQ
好彩有蚊怕水,唔係死緊xd
食飽出去幫我地既4架車影寫真,haha
10點幾廖智勇車我地返屋企
返到去冇耐就訓左教魯,好累~