訓到12點幾嘈醒左 (其實係想睇下有冇sms xd)
oh my god~他有回覆!他有回覆我呢!
即刻精神哂xd
傾左陣sms,起身
換衫去M記會合瓜健
行去既時候同啊驍傾左陣電話
你既決定同我想講既一樣,祝你好運 : )
我一定會支持你嫁,要比心機 : )
諗去邊到食野,最後又係南翔xd
食野既時候好busy,不停有電話-3-
阻住我同瓜健聚舊呢xd
食完野去左公園傾計
依個欣盛公園,真係有好多回憶 : )
傾完就各自各返屋企喇
返到屋企玩玩電腦
不停約人豬翁團xd
我出手,的確唔同xd
9點落樓下join肥龍去麥記坐
冇耐啊麒同joe仔到左
系到討論m記個女仔,好似泳兒xd
之後同肥龍傾靜汶,唉~
愈黎愈多人,個個黎哂麥記會合xd
10條友系到傾計xd
傾傾下撞到大舊,佢又一齊傾xd
唉~我銀包電話d私隱比佢睇哂 : (
豬翁同黃峰成11點先返到黎
齊齊去惠康買酒買野食
成員x12:我,豬翁,黃峰,啊麒,啊奕,羅肥,啊鵬,joe仔,啊明,豪,洪穗,肥龍
佢地都讚我強~可以約到甘齊人xd
一上到去就玩喇xd
d野食一開波就食哂-3-我都話唔夠嫁啦~
12點幾冇啦啦收到瓜健sms
我一睇完.....呆左,唔知比咩反應
我個心竟然諗:「係咪佢條女想試我呢?」
咩事?莫家健呀莫家健,你想點呀?
冇啦啦比個甘既sms我
(雖然睇完係好開心,但.......唉~)
我竟然答佢:「你傻左-3-」
點解我唔識爭取?唉~
陳美儀,你白白放棄左個機會!
成晚都玩得好開心好盡興
3點幾竟然食麥記宵夜
究竟係邊個叫嫁?叫幾個餐返黎引誘我
死啦~我輕易受到引誘~點算?肥死~
佢地傻左,食完麥記仲要煮公仔麵-3-
今次我忍得住xd (其實係因為食完麥記都已經飽啦,哈)
玩到4點好眼訓,同啊明返屋企
其實我知佢想繼續玩既
但為左陪我xd 對唔住ah!
雖然同佢只係玩過兩次
但就一d都唔陌生,好玩得埋好傾得xd
一路上都有傾計,冇冷場xd
返到屋企即訓
真係好累呢~