| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-07-19  |
訓到差唔多6點先起身~
啊鵬同豬翁分別打黎叫我唔好up d相上網xd
佢地太多不可告人既「咪咪」xd
好啦好啦,唔放喇~
竟然冇玩電腦,haha
睇電視睇到3點訓教xd
|
|
|
2009-07-18  |
玩電腦玩到4點沖涼換衫整野出去
會合肥龍,去火車站會合啊奕
再去上水會合黃峰,貪心,啊朱,老鵬
再搭火車站經落馬洲返大陸
*第一次行落馬洲返xd
過關時....啊朱竟然報自己有咳-3-
搞到要量體溫,仲要量到佢發燒-3-
等左佢勁耐,最後佢返唔到-3-
過E道時甘岩撞到家俊XD
同佢傾左陣計~
搭地鐵去福民,陪佢地剪頭髮
剪完就去食野,好抵屌XD
食完去東門,會合豬翁同洪穗
諗住打機,點知.....執左?-3-
甘就齊齊飛的去唱k o個到
去到大隻同佢個fd - 啊jay到左魯~
之後佢o個3個女仔fd都到左
成晚係甘玩係甘唱k
成檯黑牌,紅酒,啤酒,係甘控制自己唔好飲xd
好成功,只係每樣飲左d xd
10點幾唱到第2日6點幾,好爽xd
成晚都有好戲睇,同啊奕睇得好開心xd
黃峰,豬翁,老鵬都醉左,哈哈~
成晚都好開心,好正xd
唯一不滿係好多人放飛機\ " /
唱完企系出面傾左陣計
老鵬醉左係甘亂講野XD
同肥龍,貪心,啊奕搭的士走
其他人系到租房訓~
返到屋企7點幾,玩左陣電話就訓魯~ |
|
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 834 | »
|