| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-09-04  |
全日系屋企-v-
夜晚屎忽痕搵小學同學食糖水,約人好煩,最後取消左-v-
但又有電話到出去-v-
9點落去join肥仔德,去火車站搵朱莉
點知系途中系我不知情既情況下見到啊輝同啊ling-v-
德:「頭先見到你之前條仔呀,咩咩輝呢」
我:「下..系邊呀」
德:「行過左啦,佢頭先怒啤我囉」
我望返後去,原來真係佢兩個-3-
咩事,點解要怒啤我朋友,以為佢係我新男朋友?
就算係甘又點?你有女朋友嫁喇-v-
去德興食野,見到個靚仔,朱莉暈哂浪xd
食完去吹左陣水,朱莉出灣仔飲野
我地搵人食糖水
去花都join啊達,朱輝
系甜藝棧食糖水
食完去方樹泉傾計,join埋林樂進
傾返好多小學既野,我對小學既野,已經唔太清楚
望住依間渡過左6年光陰既小學,好懷念 : )
學校變左好多,變得好colorful
傾到差唔多1點就走喇
其實我好唔捨得,但林樂進有事,冇計
返到屋企同小駿駿傾電話
2點幾傾完,3點幾訓教
|
|
|
2009-09-03  |
11點起身,突登教好哂鬧鍾xd
打比啊國叫佢起身
12點幾出去,去華明會合啊國
搭73a去大埔
先去「銀行街」整提款卡n戶口
點..點知住址證明唔得,搞到咩都整唔到
亦冇得見工,搞到成個行程唔同哂
又圍兜左陣,見未到2點半
先去食依個「啊婆豆腐花」
食完諗住買波,點知全日得一場波-v-
去「紅番茄」食野
2點3傾到5點半,咩事-v-
快樂不知時日過xd
周圍行,去左啊國母校...出面,可惜已經變左第2樣野
啊國陪我癲,去鐵路博物館xd
點...點知去到已經關左-v-
去左「文武廟」xd
入去兜左個圈就走-v-
去左「舊墟」,啊國長大既地方: )
行到夠就走喇,搭73a返去
夜晚同小駿駿傾電話
同佢講我既行程,大埔一日遊xd
同樣2點幾訓教 |
|
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 834 | »
|