|
| 2006 年 1 月 25 日 星期三 |
 | |
| SORRy |
| SORRY呀,各位我好奈無打日記LA
我E排去左CAMP,OR唔得行
希望大家多多原諒
我今日終於係烏溪沙青少年村番黎
好好玩呀
不過第一日就被阿SIR罰做謄文
不過要去男生宿舍A101做
不過好好笑
第二日
就去玩BBQ
唔知算唔算係BBQ LA
我地女仔憑自己既努力
就燒出好好味既食物
好味呀
第三日
我地去左玩閃避球
D男仔WIN呀
唔服氣呀
想打佢地
唔傾LA,要食飯,886
|
|

刊登時間︰2006-01-25 06:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 68 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|