|
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 | |
| 唔知點講 |
今日,唔洗去補習
好開心
仲去左晶晶,見到彤彤
見到佢同男朋友仔傾電話
又見到佢係到做功課
都唔明佢D MATHS咩黎
睇到想訓覺覺豬
我好似幫KITTY姐姐睇鋪
起碼開心過係屋企LA
夜晚,就去左食團年飯
十點幾番到
番到,第一時間係開電視睇
『迷情家族大結局』LA
睇完就開電腦LA
無端端我聽聽下歌
有人大嗌『死肥婆』
果個死人家姐就係話我LA
話我唔拖地喎
真係想用粗口話佢
佢條友
我無名叫呀
我咪打比阿媽叫佢打佢囉
佢E家都訓左LA
我真係唔想有家姐呀
同你地講一聲
有家姐唔係好的,知冇...
我去刷牙LA
bibi
|
|

刊登時間︰2006-01-27 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 68 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|