2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| */一日呀!* |
分類: 未分類 |
哈哈!一日呀!鍾有一日呀!(講緊EXAM呀!)
PE!唉!雖然有排球,但都無心機啦!
英文!!唉!吾想提呀!哀左。。。
MATHS!!!都哀左。。。
嗚嗚嗚嗚嗚。。。
今日放學。。
為左拿本歷史作業,
跑返屋企,
夠鐘。。
跟住跑返學校。。
累死我啦!
鍾要跑上三樓。。
不過無遲到。。
鐘未入得去考口試。。
無奈==
跟住入到去。。開始時。。
無人講野!
咁我咪講囉。。
佢地先講。。
講講下。
又吾講野,
跟住我吾知講左幾多分鐘,
差吾多全部都係我講
超口干。。。
開頭結尾講灑。。
==
在問MATHS個陣時
一個閃電,〕
驚驚。。。
走個陣時,
落好大雨。。〕
跟住又見到佢。。。
無啦啦!
同左KIKI,茹,JK,胡去左一間吾
知咩野的野!
跟住又無啦啦
返左屋企。。
超無奈==
聽日又要中樂。。
吾係幾想去天∼!
|
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
| */悲傷*/ |
分類: 未分類 |
同1C班 相處既日子。。。
倒數一個星期多dd。。
鍾有兩日就考完。。
丫!!快d過啦!
唉考完試可多野要做呀!
吾制呀!
發現佢漸漸遠離我既視線。。
容許我說句:不要離我太遠
不要離我太遠
如果你想我哭 憑恐嚇就能夠
而你其實不必真的要走
除非我不夠好 無需再做朋友
而你情願孤單都不接受
*要是我先開口 很需要你逗留
告白有用 還是根本沒有
求求你 保護我 可是個更差理由
不要離我太遠 掉頭望一眼就見
分隔開 過了十米我便懷念
不要離我太遠 突然離開我視線
這個心 也會被你牽走一遍
就算遲行未可以避免
請你走之前 仍能讓我發現 曾為我真的心軟*
離開你一秒鐘 立刻我就頭痛
誰人陪在身邊都不放鬆
情感已經接通 明顯你在遙控
如你留在對外怎麼會懂
Repeat *
不要離我太遠 二人離天八丈遠
心愛的 為何又要變做懷念
不要離我太遠 突然第三次大戰
極惶亂 仍然盡快趕到面前
就算遲行未可以避免
請你走之前 仍能讓我發現 曾為我真的心軟 |
|
2006 年 6 月 20 日 星期二  |
| */三日!! |
分類: 未分類 |
EXAM多二日,就完啦!
今日CP好多唔識呀!
今朝宣佈左放棄!
今朝早。。。
五點起身丫,
超眼訓丫。。。
7點半出門口,
返到去,
D女仔未返,無奈==
放學要去,
試3。。。
D3 OK啦,但係我諗D裙一定好樣衰。。。
因為度3個陣時,
度到超長。。。。
唉!HOPE個EXAM快點過啦!
同1C既同學相較既時間唔係好多,
傷心!! |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 22 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|