今日。。。
考試成績。。。
唉! 咪提啦!!
一定係衰左啦!!
唉。。。
放左學又要去中樂。。
35分鐘時間==
返屋企15分鐘,返學校都係。。。。==
無左半個鐘。。。
唔使多講。。又係遲到
唉!!
彩排個陣。。。
係個禮堂樓梯個度。。
唔知等左幾多個鐘頭。。
超焗。。超熱。。超口喝。。
熱到出汁。。
又話四點放。。
點知去到五點。。
==
唉!!
聽日又要啦!!
鍾要朝頭早。。
9:00返到學校
補課。。。==
補到。。
12:00。。
12:30就要去中樂
去到四點==
半個鐘食飯。。
邊夠時間丫==
玩野呀!!
要問阿SIR早少少走得唔得先。。。
鍾未做Story book presentation天
點算。。
好多野無做。。
無心機打啦!!
|