今日....我已經好想.....
打爆e個好克人僧既人
就連佢好親既人
都僧到佢呀媽都唔應得
我真係好僧好僧好僧好僧好僧....e個人呀
我真係好想.....
一腳打爆佢個死人頭
煩煩煩....煩到死
都唔知解.....
世界上仲有d咁既人
好克人僧....
侑d就罵罵罵
真係好想打爆佢個頭....
今日好開心啦
我哋學校今日活動日....
都好多game玩嫁!!!
玩得愈多,d present就愈靚
but present唔係好多
so,要玩得快d
我就同renee一齊玩
係我哋玩之前..
我哋f.1~f.4就去hall see表演
之後..我哋就好開心係咁玩啦
我同renee已經玩到足夠一份present
但係佢又突然間.............冇曬
好想打爆佢個頭lo
煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩............