今日超超超超超超超超超超..............開心lo
miss yeung話........同我哋去BBQ呀!!!
好開心呀!!!好開心呀!!!
MISS yeung 就叫咗我同其他同學
星期四幫1c班買野!!!!!!!!!!!!
咁我好興奮啦~~
仲有BBQ第二日有活動日啦
好enjoy lo.....
仲有呀!!!活動日之後又放假喎
好softful lo...
過多兩日....
就BBQ啦!!
好開心好開心lo
唉......又放完星期六日假啦
又要返學........
又要對住班咁既人
唉唉唉唉..........
e排同ren'ee好似唔識咁
其實我都想同佢好返..........
不過.........................
我唔咁開口講呀
唉......我哋e嫁只係有事先會打俾對方
講想講d野lo....