開心的事,
就係.............考埋ding日就考完試lo!!!!
但係唔開心的事就係唔可以咁早放學!!
我ding日約咗tracy去街...........
唔知開唔開心呢!!!!!
我表姐買咗b女,
仲係好大個嫁!!
我都可以去玩啦!!!
唔知why我咁仲意b女!!
好開心呀!!!
今日,我覺得冇人彩我咁!!
就連Renee都唔彩我,
唔知佢係咪覺得我好煩呢!!
仲有,
我開始覺得tracy唔仲意我!!
唔仲意同我玩,
好怪的感覺呀!!
我覺得......個個都開始唔同我玩!!
究竟.......................................咩事呀!!!!