| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 8 日 星期二  |
| 2007-05-08 |
今日嘸咩特別噶野...心情都OK啊..
放學後同靜.嬋.,陳皮去M記坐..呵..
之後去創業行下..行佐好耐..行佐又行..呵..人地以為我地"七線"噶..系度吵住嗮D人..哈哈
跟住返屋屋了`>!嘻`!>
 |
| 刊登時間:2007-05-08 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 7 日 星期一  |
| 2007-05-07 |
今日一日5知做佐D咩..我就記得.放學後.我同靜.豬皮.嬋去美術室幫MISS整野.`!
整下..靜系度影相..哈..嬋話我地好自戀..呵`!
先去M記買佐D野..跟住又去家樂吃野..哇..我地超搞野..系度吃甘多野..靜同人地講.我地幾日嘸吃野了..哈哈.!
吃到超飽喔..跟住系度傾計..死豬皮系度睇書.5出聲喔.(扮野).巨一"搭爹"我地就話"同你講野啊"吵咩啊`!
到佐六點..我地就返屋屋了`!
P.S靜同我講噶野..有道理.我未同甘噶男仔一起過.我試下都好啊`!可能可以改到我噶被動性格`!哈哈~!>
我P噶..哈
陳皮好搞野啊..哈哈~<!
 |
| 刊登時間:2007-05-07 07:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 6 日 星期日  |
| 2007-05-06 |
今日好開心啊..去佐大球場..好热啊系裹度..
睇到古巨基..TWINS.鄭嘉韻..sun boy'z.
古巨基好型啊..哈..TWINS其中一個超瘦啊..(我都分唔清莎定娇).但可惜嘸相機影啊~!
跟住完了..巨地走..我狂跑啊..追巨地..哈..未試過甘疯狂啊~!嘻`
跟住返屋屋了..哎..今日真系又開心又累`!
 |
| 刊登時間:2007-05-06 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 28 | »
|