| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 27 日 星期五  |
| 2007-04-27 |
今日唔知系開心定唔開心..今日一早我就同D FD去佐旺角唱K...系唱K噶時候...我超HIGH啊..好開心啊
哈哈...今次我系唱得最多噶...之後去影貼子相.好搞野啊影噶時候..超趕啊..哈哈..所以就亂擺POST..
影完後.唔系好開心..因為巨地將我整到唔好睇... .嘻.
之後又去吃野..巨地有D人就去大家樂吃..我同陳皮.娟.李就吃街度噶野..我地唸住去花園街裹邊多野吃,,所以去.
但系..我地一直行..都嘸知系邊..系甘行..終於卑我地睇到了..哈哈..好開心啊..
跟住吃完就行返去穩巨地了..之後坐系大家樂度傾計..悶..
差唔多五點了.巨地話去睇電影..但我.陳皮.娟話嘸去啊..所以我地走先了.
今日都可以話算開心喇~>!
我星期日就返大陸了..星期一都嘸返學啊..請假啊..返來話你地知我玩D乜喇~!哈哈..
 |
| 刊登時間:2007-04-27 07:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 26 日 星期四  |
2007 年 4 月 26 日 星期四  |
| 2007-04-26 |
今日我地系度整野...整D母親節噶野..整到好靚啊..整佐好大噶一個心送卑媽咪..哈哈..
放學後同嬋.靜.陳皮去家樂吃野..今日陳皮系度一聲唔出..因為巨媽要返大陸了.巨好唔開心..所以嘸講野坐系度..
但我地三個就系度玩..哈哈...玩得都幾開心啊.`呵..~!
聽日唔洗返學..放假.真系開心死我了..哈..聽日去唱K..到聽日再話卑你地知我玩得開唔開心喇~!>  |
| 刊登時間:2007-04-26 07:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|