| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
| 2007-06-21 |
今日考英文口試..!哎...5識講..慘!!
跟住放學後..去行街..睇戲>!.1之後睇完去M記吃野..吃完就走了..坐巴士返西環.~!!
返到來..跟住去公園坐...坐坐下..某人講佐D野令我好5開心.~>!.整到我好嘸心情了~>!.坐佐一陣就走了~>>!.!!
八點左右開電腦~>.跟住上Q..之後去睇某人架BLOG..睇巨甘有誠意同埋系嘸心架..甘就原諒巨今次拉`>!>
希望巨真系嘸下次了`>!>>!1.11有下次一定5再原諒巨了.`.~!111
p.s 聽日考中史同P.E 哎..中史好多野要溫啊~>!>5知點溫..`都背5到甘多`>.都系5合格喇~>!>!
不過我盡力喇~>!>!.11_+油.~!!!!!
 |
| 刊登時間:2007-06-21 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 20 日 星期三  |
| 2007-06-20 |
今日考中文...考得都OK褂~>!>!>``122!@!11
好嘸聊的一天~>!>!哎..都5知做咩好`>~.`好悶..考完就返屋屋了`.`.跟住開電腦`>>同人傾計/~睇野..``1`1
我去睇佐某個人架野..`.`睇佐之後..我突然覺得裹男架真系好似欣講GA甘`>.好識講大話..`講D野都系扼人架`.~嘸句真話.~>!
不過唸唸下..好睬我嘸同巨系眯一起咋.`.!>如果5系..傷心架裹個又系我~>>!!.1.依家咩都5理咯,~<!順其自然喇~>>!111
P.S 聽日英文口試..哎..實死緊喇`.!>1
 |
| 刊登時間:2007-06-20 03:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
| 2007-06-18 |
今日考科學同眯普通話口試/~!!.1考得OK褂~!(我估計)>>!!!!!!!121111
跟住十一點幾甘去嬋屋K玩.`.!!去到巨去~.`>~.開心.`.~..哈...玩得HAPPY.`>>~~!!1@@2
跟住又去M記吃野..~>吃好多暑條...我地吃D暑條好似山甘高..哈..跟住又整到好'喊'.好笑.`>!>嘻..`.~~``!11
之後又去陳皮屋玩..`.!.!開心...玩到好HIGH..靜一去到都系玩電腦..(系嬋屋都系.坐住5動,哈哈).巨系度睇相.跟住我地又睇下玩下..
睇到有D人影架相好靚.`.~>>嗚嗚....嫉妒~!!!!12112
玩到差5多了`..!!11跟住我地就返屋屋了`>!>>!211111
今日開心.`.~>!!嘻嘻...Happy.Happy>~>~!!111131@!@!
 |
| 刊登時間:2007-06-19 01:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 28 | »
|