| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
| 2007-06-26 |
今日十二點幾就放學了.`!睇到D成積了真系比上學期退步佐好多..哎.~>!傷心.~>!.!
放佐學..我同靜.嬋.皮去家樂吃野..點知去到好多人WO..嘸位坐.`.!所以走去創業裹邊
去吃~>!>.1點知去到都系嘸位..`!.1.嘸奈..`>!.穩佐好多間都系嘸位坐..~哎...之後
决定系(5知叫咩名架地方)等`~>>!.1.1
等佐好耐..終於有位了..哈哈`...開心`>!.1.1
吃完野..我話去影相..但皮5去.要返屋..!!!所以得我.靜.嬋去西寶城!.1.差5多到西寶城
裹度.見到邱妙雲.歐敏玲.豬肉琪.!!1跟住一起行.~>!.1.111
之後巨地三個走先了`>>!我地就去M記坐..系度傾計.影相>!..哈..開心`>!11
四點幾了..我地就返屋屋了`.>!.11.11


我新買架對鞋..同上面條裙稱嗎??


 |
| 刊登時間:2007-06-26 10:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| 2007-06-25 |
今日同欣巨地去唱K..都幾開心拉~>!.但我5鐘意某D人太自信同自大~!>.1.1.嘸奈`!1!11
唱到5點半..我就走先了..因為啊媽叫我早返`!..之後啊欣同朝輝送我去地鐡站..!!嘻~>>!>11
P.S 5知打咩好了..系甘多先拉~!..POST D相先`.>!1!1

你見鬼啊??甘驚!1

好開心..嘻!>!>1  |
| 刊登時間:2007-06-25 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| 07-06-24 |
琴日啊欣來我屋..跟住系我屋訓~!!(本來巨5肯來架..但我死叫巨來..嘻.`.>!)
今朝九點半就起身了...啊媽叫醒我地.叫我地去飲茶`!!跟住就去了`.>!>!>>!
飲完茶...我同啊欣就返我屋屋拿野準備去巨度..啊媽就去打麻將了~>>!.11111
跟住我地坐巴士去巨屋...系巴士度..我地有傾5完架野.`1!1真系開心.`.~>>!!1
一去到巨屋..我地就開始自拍拉~>>!哈哈....
之後發生架野就5講了.~>>!>11
總之今日系好開心...
P.S 今日我地做佐D從未做過架野...甘大女!!可以話我地發癲..但
都未完全系~>>!>嘻嘻`>>!!!1!
 |
| 刊登時間:2007-06-25 02:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 28 | »
|