今日一早七點半就起身了.!>.好開心啊>1.因為有德去玩啊!>1..好期待..可以玩刺激遊
戲啊!>.哈哈>!.1.1跟住八點半左右..某某人就系樓下等我了>!.送我去環球大厦>!>!
我地先去吃野.>...但又5知吃咩...行行下..就去佐飲茶拉..吃佐倆龍野..由於時間關
系!..跟住去到中環地鐡站A出口..嘸我地學校架女童軍..得我最早..嘸奈...搞到甘趕..點
知甘早去到.!.!>
跟住去行下...之後就系度等巨地..!!某某人就走拉!>1.1.
人到曬了.!>..我地就坐車返去大陸了!>1..一路開心中....
系深圳.>!!....
第一站..我地去書城參觀..好嘸聊..又嘸咩好睇架..嘸特色!!!.跟住吃自助餐..排佐好耐隊.超多人!>!
第二站..去歡樂谷!!開心...以為可以玩..!點知去到..巨地話嘸得玩機動遊戲..要跟住大隊一起..巨地做咩我地就要跟住巨地..就連大家
其中一個要去廁所.都有人跟住!...超嘸奈.!!!!一下心情下降!>!>
行佐成日>!>!.5點幾又要去世界之窗睇表演了.!>.吃甘飯都被催到要命>!.1.
第三站..世界之窗.!!1
去到..~超多人>..我地系度穩位坐..點知我地坐架位系角中間!..都5好架>!.睇5到D明星>!.哎......!.
7點正式開場了....!哇...好靚啊>>~>1.D人同物..!!..好看>!.!>!
成日最HIGH最好玩架系哩段時間..聽人唱歌系最享受架野.好似系聽演唱會甘...之後.節目完佐後..我地同D人系度玩泼水..跳舞.!
玩到好HIGH..好開心.>!.1.1.爽.!
之後要走了>!.要坐車返返香港了>.!.好5想走啊>!.眼睇住屋就系前面..好近..好想返去
衝個涼先走啊>!>但...哎..嘸得返去啊>!>!>嗚..>!...1!
今日都算開心..有失落又有開心.>!>1.總的來說都算5錯!!!..
好多人啊>!.哈哈..哩度只系少部份人咋..!!


仲有好多相啊!>.想睇就去我163相冊睇啊..!遲D POAT上去!..去睇拉..嘻嘻..!!
 |