婷婷.

Jennifer

tingtingyudi
暱稱: 婷婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-08-20
加油喔>!!
累..
2007-07-24
2007-07-22
文章分類
全部 (82)
生活記事 (74)
姊妹情深 (3)
愛情記事 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
陈慧敏
靜photo
KIKI
kiki相@&*
MON
mon相@&
大雄
小蔓
好姊妹吖欣..
邱妙云
欣相相@^
婷婷相
嬋photo
*_^^口.請別再想念..別再回憶從前了 口.>!!_*^
*__以前德諟已諟過去式了1!__*
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天


2007-07-01

今日一早七點半就起身了.!>.好開心啊>1.因為有德去玩啊!>1..好期待..可以玩刺激遊

戲啊!>.哈哈>!.1.1跟住八點半左右..某某人就系樓下等我了>!.送我去環球大厦>!>!

我地先去吃野.>...但又5知吃咩...行行下..就去佐飲茶拉..吃佐倆龍野..由於時間關

系!..跟住去到中環地鐡站A出口..嘸我地學校架女童軍..得我最早..嘸奈...搞到甘趕..點

知甘早去到.!.!>

跟住去行下...之後就系度等巨地..!!某某人就走拉!>1.1.

人到曬了.!>..我地就坐車返去大陸了!>1..一路開心中....

系深圳.>!!....

第一站..我地去書城參觀..好嘸聊..又嘸咩好睇架..嘸特色!!!.跟住吃自助餐..排佐好耐隊.超多人!>!

第二站..去歡樂谷!!開心...以為可以玩..!點知去到..巨地話嘸得玩機動遊戲..要跟住大隊一起..巨地做咩我地就要跟住巨地..就連大家

其中一個要去廁所.都有人跟住!...超嘸奈.!!!!一下心情下降!>!>

行佐成日>!>!.5點幾又要去世界之窗睇表演了.!>.吃甘飯都被催到要命>!.1.

第三站..世界之窗.!!1

去到..~超多人>..我地系度穩位坐..點知我地坐架位系角中間!..都5好架>!.睇5到D明星>!.哎......!.

7點正式開場了....!哇...好靚啊>>~>1.D人同物..!!..好看>!.!>!

成日最HIGH最好玩架系哩段時間..聽人唱歌系最享受架野.好似系聽演唱會甘...之後.節目完佐後..我地同D人系度玩泼水..跳舞.!

玩到好HIGH..好開心.>!.1.1.爽.!

之後要走了>!.要坐車返返香港了>.!.好5想走啊>!.眼睇住屋就系前面..好近..好想返去

衝個涼先走啊>!>但...哎..嘸得返去啊>!>!>嗚..>!...1!

今日都算開心..有失落又有開心.>!>1.總的來說都算5錯!!!..

好多人啊>!.哈哈..哩度只系少部份人咋..!!

仲有好多相啊!>.想睇就去我163相冊睇啊..!遲D POAT上去!..去睇拉..嘻嘻..!!

刊登時間:2007-07-02 02:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


2007-06-30

今日九點幾就起身了.>!.1嘸咩做..跟住系度睇電視..叫啊媽幫我買早餐卑我吃!>.!.嘻`.....

吃佐嘸耐...啊欣打電話來,,,叫我去拿野....跟住嘸耐我就去喇!>>!.

去到...我地嘸野做...啊欣系度聽歌...我就系度好嘸聊...!.1!嗚....!!

哇,....1.我唸住走裹時..落超大雨喔.>!.1.好睬我未走先咋...如果5系我行到一半落雨就慘喇!..變落湯雞咯,!!!!

P.S 聽日7.1去深圳世界之窗.歡樂谷玩..!>>!好開心啊!哈哈...期待.>!.1又見到好多明星啊.!.哈哈...現場直播喔.>!大家7.30左右

開電視睇喇!哈哈.!>1..1返來影佐相就POST卑大家睇喇..!.!.!1

POST  D相先!!!

對鞋有些不襯.!!要襯高跟鞋好看些...因為我太矮了>!>>!嗚......

 

刊登時間:2007-06-30 07:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


2007-06-27

今日十二點幾放佐學後..同某人去吃大快活吃野,,~!吃完跟住坐叮去灣仔睇戲.>!!

點知去到..嘸咩新戲睇....所以就5睇了.>!之後就行下街,~<<!1

行下行下.跟住就返西環了~>>!!.1.

返到西環..我地又去西寶城間M記吃野,`,!!1其間都幾開心架!>>.222

六點左右我就返屋屋咯,~<!111今日都幾開心喇!>!.11嘻!>1..1....

 

 

刊登時間:2007-06-27 09:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]