
哩倆日我去佐露營...!!!!哎...真系好後悔去啊...好慘啊`.>>!11
一去到營地...MISS就講幾句野..跟住D蚊就全走曬出來了...個個系度叫癢..又熱喔..!!
跟住MISS講5夠半個鐘..何群有對腳就全起曬被蚊咬到好恐怖架樣!..(5知點形容..但大
家應該知被蚊咬系咩樣拉).
之後大家全系度擦"無比滴"等.防蚊咬架野.>!!哎..總之就系好嘸心情被整到..天氣熱到
死死下.!..!1
吃午飯系我.同其她四個系度煮...我選煲湯.!!因為容易..!嘻`...煲"柿子蛋花湯"幾好飲
架..嘻..>!嘸扼人架..哈哈>....
夜晚..我地吃完飯就系度玩遊戲..我5知裹遊戲叫咩名拉..但好好玩啊..好刺激架..我地
玩到5想去衝涼啊.>1.哈哈`.!..太好玩了>!>!
最後都系被MISS叫去衝涼...衝完.我地就5玩咯!!都入曬裹營度..但太熱了..所以有D人
出來吹吹風...但又好多蚊..又嘸咩風..真系慘!..跟住系坐下玩下傾下..!1就訓了>!>!
第二日..巨地有D人起得好早..吵到我嘸得訓...之後都起佐身了.>!跟住有D人去煮早
餐..之後就吃拉..吃完..我地就開始整野準備玩水戰!! 整佐好耐..終於整好了..我地開始
玩拉..哈哈....都幾好玩啊.!>.1.嘻...好睬嘸濕身..如果5系就嘸衫換了>!.!嘻....
到下午..我地就戶外攀飪!好熱啊...整到我好嘸心情..又5想做野..!巨地就系度整野拉..
我有得坐我就坐..呵...巨地睇到我好得閒..咩都5做..之後就系度死甘叫我..咩都要叫下
我...倒水.哩D小事都要叫我...哎...真系慘...我真系好嘸精神啊麻..巨地系都要叫我..!.
衰人來架.!1整佐好耐..都系未搞定...MISS煮佐D水餃..之後我地就吃水餃了.!>>!.D
野吃佐好少..跟住2點左右就要走了.!>>!
今次去CAMP..真系最慘架一次...好後悔去啊..系裹度又熱..又多蚊!..咬到我對腳好惡
心啊.!.1.嗚....下次夏天我一定5去露營了>!!!

哩個系其她六個人訓架.!

哩個營系我同其她倆個人一起訓架..!好熱啊入面!>.

我煲架柿子蛋花湯..嘻...好好飲架!

MISS 郭幫手..!呵....

偷影架..嘻.`.!

5好吃啊D野..哎..吃到我好辛苦..死撑吃落去!<,

呵..哩個算OK拉..5算最難吃架了>!

好多對腳啊!,,,哈..
 |