婷婷.

Jennifer

tingtingyudi
暱稱: 婷婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-08-20
加油喔>!!
累..
2007-07-24
2007-07-22
文章分類
全部 (82)
生活記事 (74)
姊妹情深 (3)
愛情記事 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
陈慧敏
靜photo
KIKI
kiki相@&*
MON
mon相@&
大雄
小蔓
好姊妹吖欣..
邱妙云
欣相相@^
婷婷相
嬋photo
*_^^口.請別再想念..別再回憶從前了 口.>!!_*^
*__以前德諟已諟過去式了1!__*
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


07-07-12---13

哩倆日我去佐露營...!!!!哎...真系好後悔去啊...好慘啊`.>>!11

一去到營地...MISS就講幾句野..跟住D蚊就全走曬出來了...個個系度叫癢..又熱喔..!!

跟住MISS講5夠半個鐘..何群有對腳就全起曬被蚊咬到好恐怖架樣!..(5知點形容..但大

家應該知被蚊咬系咩樣拉).

之後大家全系度擦"無比滴"等.防蚊咬架野.>!!哎..總之就系好嘸心情被整到..天氣熱到

死死下.!..!1

吃午飯系我.同其她四個系度煮...我選煲湯.!!因為容易..!嘻`...煲"柿子蛋花湯"幾好飲

架..嘻..>!嘸扼人架..哈哈>....

夜晚..我地吃完飯就系度玩遊戲..我5知裹遊戲叫咩名拉..但好好玩啊..好刺激架..我地

玩到5想去衝涼啊.>1.哈哈`.!..太好玩了>!>!

最後都系被MISS叫去衝涼...衝完.我地就5玩咯!!都入曬裹營度..但太熱了..所以有D人

出來吹吹風...但又好多蚊..又嘸咩風..真系慘!..跟住系坐下玩下傾下..!1就訓了>!>!

第二日..巨地有D人起得好早..吵到我嘸得訓...之後都起佐身了.>!跟住有D人去煮早

餐..之後就吃拉..吃完..我地就開始整野準備玩水戰!!  整佐好耐..終於整好了..我地開始

玩拉..哈哈....都幾好玩啊.!>.1.嘻...好睬嘸濕身..如果5系就嘸衫換了>!.!嘻....

到下午..我地就戶外攀飪!好熱啊...整到我好嘸心情..又5想做野..!巨地就系度整野拉..

我有得坐我就坐..呵...巨地睇到我好得閒..咩都5做..之後就系度死甘叫我..咩都要叫下

我...倒水.哩D小事都要叫我...哎...真系慘...我真系好嘸精神啊麻..巨地系都要叫我..!.

人來架.!1整佐好耐..都系未搞定...MISS煮佐D水餃..之後我地就吃水餃了.!>>!.D

野吃佐好少..跟住2點左右就要走了.!>>!

今次去CAMP..真系最慘架一次...好後悔去啊..系裹度又熱..又多蚊!..咬到我對腳好惡

心啊.!.1.嗚....下次夏天我一定5去露營了>!!!

哩個系其她六個人訓架.!

哩個營系我同其她倆個人一起訓架..!好熱啊入面!>.

我煲架柿子蛋花湯..嘻...好好飲架!

MISS 郭幫手..!呵....

偷影架..嘻.`.!

5好吃啊D野..哎..吃到我好辛苦..死撑吃落去!<,

呵..哩個算OK拉..5算最難吃架了>!

好多對腳啊!,,,哈..

 

刊登時間:2007-07-13 07:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


2007-07-11

今日九點半去學校報到..跟住就唸住去灣仔裹邊影貼子相...!11!.

點知去到..仲未開WO..所以就嘸影到了....哎...好失望..因為好耐嘸影貼子相了..同眯

同某某人好少相..所以想影多D...!!!

跟住嘸地方去了...所以就返屋屋了.>!>..又是嘸聊的一天.!>>!

 

刊登時間:2007-07-11 01:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


2007-07-10

今日返學校結業禮!!去到就系度睇人拿奬..跟住就發成積表.!!

看到又是在E班..連三年都是E班...雖然E班不是最差的..但不好聽!>..!!.而且也比上學

期退步了很多...真的很卜開心..傷心..嗚..!>!

我下學年卜可以再像這學期一樣了..卜然就讀卜到了..雖然我卜怕讀卜到..因為讀卜到我

可以去進修我喜歡的.!.但是媽會卜開心...最少也要讀到中五..那媽還好D..!!!

但是..還是和靜.嬋.陳皮在一班..那還開心一些了.>!>希望我們還是能那麼好!>.友誼長

存.!>!!1

但我很不想和那些整天吵鬧..思想卜成熟的人在一班..!@因為卜

喜歡他們!@<,,!!

下學年要加油了.!>!>1.大家一起加油拉>!.!.1.加油加油.!!!!!!

7.1影架..主持人!!!

白色衫系劉德華1..但影5清.!仲有TWINS.古巨基等!>...

 

刊登時間:2007-07-10 02:53 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]