今日下午十二点几左右我同欣就返大陆了..!>本来唸住坐元朗车去坐到深圳蛇口
会快D..但我地稳佐超耐..都5知坐咩车去元朗..又热喔..!.整到大家嘸曬
心情,<!<!好5GURL,!所以最後都系坐地铁了>!>!>
到佐深圳罗湖,!<!跟住去东门買野,,!!但知...哎..都5知點講!1.
(一大堆讲5完.)总之今日我地返來系好累好累..!其中行佐好多冤枉路.!>总
之就系俩个白痴!@!!
夜晚..返到屋K冲完凉.我地就CALL电话卑人拉>...出去玩佐下..跟住就
同D人分开了>!>!>
之後我同欣又打卑我以前架F.跟住去福田稳巨..!!
我地坐地铁去到福田..本来唸住打卑我F叫巨来接我地..点知附近一个电话亭都嘸
喔.>!真系气死人拉!>..
问人边有电话打..之後行到岗夏去!..哎..一路真系嘸野好讲.嘸耐,!!!
行行行...终于睇See到电话亭了..真系开心死我了>!.哈哈>!.
之後打佐卑霞.霞话坐D士来了.叫我地系度等!..!!
等等等...等佐好耐好耐..巨话到佐..甘我地眯去SEE有嘸人咯..但又嘸S
EE到巨WO..之后又行到上面打卑巨.
但本想睇巨號碼架..点知个天玩野..我手机哩个时候嘸电.开5到机!..晕
死.!>..跟住系甘兜兜转转..兜佐3个钟甘!...真系嘸耐到死..气死人
拉!>1.1..三个钟后..我地终于SEE到对方了..!哎..之后打D士去罗湖吃野..唱K..
中间发生咩事我就5打了..好累啊..打佐好多啊今日.>!>!.我迟D再POST D今日影架相
拉>!>!>
 |