婷婷.

Jennifer

tingtingyudi
暱稱: 婷婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-08-20
加油喔>!!
累..
2007-07-24
2007-07-22
文章分類
全部 (82)
生活記事 (74)
姊妹情深 (3)
愛情記事 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
陈慧敏
靜photo
KIKI
kiki相@&*
MON
mon相@&
大雄
小蔓
好姊妹吖欣..
邱妙云
欣相相@^
婷婷相
嬋photo
*_^^口.請別再想念..別再回憶從前了 口.>!!_*^
*__以前德諟已諟過去式了1!__*
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 20 日  星期五   晴天


2007-07-17-19

哩倆日玩得好開心啊..好累啊~>...但可能好快就要返去香港了..今日啊媽打卑我啊..叫我快D返啊!

>.但我话过几日先拉..5知巨卑5卑啊!.我5想甘快走啊>!>!>嗚...

十七號:

系屋K訓佐成日..因為一返来就通宵玩得好累..又熱喔..所以就5想出去了>!>.夜晚..我地又出去玩

了.!..去佐唱K..打桌球..!(我5識打.嘻..但依家識D了..)

十八:

出去见以前架F...跟住我地去吃野..去玩..都几开心啊...但我好耐嘸玩得甘夜..所以好眼训..!想训觉

>..所以就嘸通宵拉!>!.玩到2.3点甘就训了!>.1!

十九:

今日又有个F打卑我...叫我出去玩..我一冲完凉就走佐了....去到裹度...系后面一睇..哇..好靓女

啊..身材好好.好瘦啊!..都差D認5到巨添...之後我地坐車去南頭1...先去巨个F屋K...跟住就偷走出

去玩..本来唸住玩通宵..但我家姐5卑..叫我快返去..所以我地玩到2点甘.

巨爸就开車送我返屋..!>!>.

哩几日都玩得好夜..同眯又通宵..5知有嘸瘦到呢.!>.好想瘦啊...睇到巨地架身材甘好..哎..真系自

卑死了>!.1.

啊姗..身材好好啊!...

系人地屋自排..嘻.1.

刊登時間:2007-07-20 02:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


2007-07-16

 今日下午十二点几左右我同欣就返大陆了..!>本来唸住坐元朗车去坐到深圳蛇口

会快D..但我地稳佐超耐..都5知坐咩车去元朗..又热喔..!.整到大家嘸曬

心情,<!<!好5GURL,!所以最後都系坐地铁了>!>!>

 

到佐深圳罗湖,!<!跟住去东门買野,,!!但知...哎..都5知點講!1.

(一大堆讲5完.)总之今日我地返來系好累好累..!其中行佐好多冤枉路.!>总

之就系俩个白痴!@!!

 

夜晚..返到屋K冲完凉.我地就CALL电话卑人拉>...出去玩佐下..跟住就

同D人分开了>!>!>

之後我同欣又打卑我以前架F.跟住去福田稳巨..!!

我地坐地铁去到福田..本来唸住打卑我F叫巨来接我地..点知附近一个电话亭都嘸

喔.>!真系气死人拉!>..

问人边有电话打..之後行到岗夏去!..哎..一路真系嘸野好讲.嘸耐,!!!

行行行...终于睇See到电话亭了..真系开心死我了>!.哈哈>!.

之後打佐卑霞.霞话坐D士来了.叫我地系度等!..!!

等等等...等佐好耐好耐..巨话到佐..甘我地眯去SEE有嘸人咯..但又嘸S

EE到巨WO..之后又行到上面打卑巨.

但本想睇巨號碼架..点知个天玩野..我手机哩个时候嘸电.开5到机!..晕

死.!>..跟住系甘兜兜转转..兜佐3个钟甘!...真系嘸耐到死..气死人

拉!>1.1..三个钟后..我地终于SEE到对方了..!哎..之后打D士去罗湖吃野..唱K..

中间发生咩事我就5打了..好累啊..打佐好多啊今日.>!>!.我迟D再POST D今日影架相

拉>!>!>

 

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-07-17 02:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


2007-07-15

今日早佐起身..因為啊媽個同學要來..所以叫我早起..同巨地去飲茶.>!!.11.

十二點幾我地先去飲...氣死我了..甘遲去叫我甘早起...整到我嘸得訓.>!>!.1.!1嗚.....

跟住飲完茶..巨地就來我屋坐,,,.,之後我就去賣書同買書了.!>...拿成倆大袋..1.哇..重

死我了...熱到我死死下...真系好慘啊!>.嗚....

去到書店..哇..又好多人WO...逼死人了...1>!.1!

買完又去行下...行下行下...卑啊媽睇到我同某人一起...!!哇...今次5知點算啊..5知巨

今晚返來會點講!>@>.巨對{我拍拖好反感..因為驚影响我學業..!!}

好快就可以返大陸了..好開心啊..真系好想快D返去啊@...但因為暑假活動未搞定..所以

未返得啊..我要搞定先返啊!...希望可以好快就搞定啊,,1!!

POST相...

今日啊媽又買啊...哩幾日都吃...真系吃怕拉...啊媽話吃哩個好涼爽喔,<!,1,扼....

前幾日買架..好嘸睇啊.>!>!.嘻...我覺得好得意啊件衫.>!!

我仲意吃啊..>!>!我覺得幾好吃架..所以哩排都叫啊媽買.>!!

好蒙啊>!.1.1..

 

刊登時間:2007-07-15 06:07 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]