婷婷.

Jennifer

tingtingyudi
暱稱: 婷婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-08-20
加油喔>!!
累..
2007-07-24
2007-07-22
文章分類
全部 (82)
生活記事 (74)
姊妹情深 (3)
愛情記事 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
陈慧敏
靜photo
KIKI
kiki相@&*
MON
mon相@&
大雄
小蔓
好姊妹吖欣..
邱妙云
欣相相@^
婷婷相
嬋photo
*_^^口.請別再想念..別再回憶從前了 口.>!!_*^
*__以前德諟已諟過去式了1!__*
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天


2007-07-08

今日急救班系最後一日上堂,!<,..1一早去到..我地就小組討論有關急救D野...之後要做

一個話劇形式出來報告.1..1!有D組做得勁搞野...笑到我肚都痛埋!....嘻,,....!跟住做完

差5多系吃lunch 了.!>.

吃完lunch..我地就開始練習包扎了>1.跟住就要考了.1...!!1

覺得自己考得都OK架..應該可以PASS到架!..希望系我唸架甘喇!....

POST 今日一部份相先..!!

正在幫人包扎..嘻...!

受傷好多地方啊!,..哈哈.1.是包扎準備合照的..!1嘻..

哩個就系好風趣幽默架啊SIR了..巨成日贊自己架!!嘻...!

呵...好傻啊>!.1.

大合照...!!

 

刊登時間:2007-07-08 10:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


2007-07-07

今日好似平時返學甘..7點就起身了.>!因為要去學校學急救啊>!>1!1

跟住啊SIR就教我地包扎...呵..啊SIR好搞野架..講野好搞笑..一D都5悶..同眯覺得一D

都5難學!.1.1

今日一日系甘過佐了.1.覺得好快..有活動架日子真系過得好快..嘻..!

不過聽日就考了..!今日教聽日就要考..真系太快了.!.所以啊SIR叫我地返屋K要穩人來

練習..!如果5系架話就可能5識架了>!但我嘸人卑我練啊>!.好慘啊>!.啊爸啊媽都5得

閒...啊媽今晚又要返大陸!>.死得了>!..可能考5到了>!.考5到就慘了..嘸証書啊.!>啊

媽就5開心架了..所以我聽日一定要考到啊!.1.嘻嘻...

POST今日D相先.>!嘻...

全部人包扎佐..哈哈.!>.真系多傷者啊>!.

全部人都包扎佐...嘻..好多傷者啊>!.

嘻...好傻啊..1>卡卡>.前臂同頭部受傷架包扎>!

我腳啊>!.哈哈>1..哩個包架系小腿受傷.!

包甘頭部>!..嘻...

手指/手掌骨折包扎!!

同上..!不過哩個系我包架..哈..靚呢.!>.1嘻.!>

刊登時間:2007-07-07 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 7 月 5 日  星期四   晴天


2007-07-05

好耐嘸打日記了>!...哎,...哩排都5想去打同埋5知寫咩..日日好嘸聊...之前返學時好想

放假...放假又嘸野做,,又嘸野學了.!>

哎,,,真系慘..本來仲以為今年暑假又可以去去年暑假學架裹D..點知今年嘸 WO..真系嘸

奈.>!1得學裹D嘸咩興趣架野>!.!>

今年暑假都有唸住去學HIP HOP架..但又穩5到>1.而且可能仲好貴架.>!!太貴啊媽可

能5卑去啊>!.4百左右仲差5多.!.但超過4百可能啊媽就.....{要考虑了}!嗚......1@

如果嘸得去學野..甘今年哩個暑假就會過得好嘸意思了.>!.1浪費時間了.!.啊媽又5可以

卑我返大陸好耐..如果5系..我就返大陸玩成個暑假.!!爽啊!>1甘我一定減肥成功!.!.5驚

肥了>!>!.嘻嘻..>!..但我5會就甘浪費架!..一定要學返D野先得>!.!.!

P.S 今日返學校聽講座..講D野都幾好拉..5系好悶..幾岩我地聽!>!>!嘻..!.....

 

 

7.1吃的午餐1!..嘻...

還OK嗎??嘻.....

刊登時間:2007-07-05 08:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]