| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
政治  |
分類: 未分類 |
尋晚真係好攰攰攰,,,,,,,,,,,,,,
1230給訓了
今天竟然!!!!竟然打破了7:00的詛咒,,,8:00幾先醒!!!
好感動啊
查經都有少少精神
喉嚨有點痛添,,,
所以唱歌完全係低8度
必定係因為尋晚又食辣又食零食的原因
從帶敬拜可以看到個人風格
另一角度看 有點藝術的感覺
樂器彈耐了可能會厭悶
但真正不想停留的人
會在自己的範圍中加點變化
這是值得我學習的地方
下午去了參觀立法會
知多了很多有關立法會的事
非常好的體驗
之後即興陪男生睇衫
都買不了什麼
只知道佢的著完顯瘦不合身的衫我除左袖太長都叫著到,,,,,,,,,
我是否要減減肥?
突如其來的甜品宵夜 是最早的生日祝賀
救命 其實我好緊張 太耐冇見
佢個反應太小妹 把緊張的我引笑了
好吧 心裡為她的學習加油
對我的意見其實是她想對自己說的話
我又要講:我這個爛人也是在掙扎的路上走著
P.S.這是我要求的生日禮物

|
開始執野  |
分類: 未分類 |
又繼續7:00詛咒
9:00幾落街踢波
其實係好眼訓無精神的
(諗住踢完可以訓覺
見到LWS的同學仔,,,
本來唔打算理會佢地,,
但見佢地咁慘就回家拎個揼落黎幫佢地揼波
早午餐
睇片
搬運公召的箱來到了
就開始執野
一執就死,,,
動漫雜誌一大堆,,,係咪偷錢買的?!
Leaflet又一大堆
NOTES又勁爆多,,,,要分都係好煩
要消滅的有好多
3:00執到6:00幾,,,好攰
晚上回祈禱會
就死的感覺
P.S.

|
包裝工場  |
分類: 未分類 |
尋晚已經乖左1:00便放下手機逼自己訓
然後又7:00醒來
係咪有嘟
一入OFFICE的LIFT就見到老細,,好驚S
最怕返工有急野做
因為係唔合老細們的心水 就改幾百萬次
要明白搵相都好難
好似以前返學要即堂交作文,,,,真心覺得好大壓力
最近一有空間就會諗裝修的野
呢個應該係我最近的大project
下晝無乜野做
便幫手黎緊event的pack野
4人一齊PACK,,,堅似工場
pack著我唔係手攰,,,係精神眼睛好攰,,好想訓覺
遲了點放工
回教會上堂
都是呆的狀態
久違聽到某傢伙的聲音
非常好 聲音和語氣沒有變
觀察了自己同身邊的人相處
漸漸了解自己中意同咩人做朋友
P.S. 今天吃了好多豆腐
 |
暗病  |
分類: 未分類 |
覺得自己失眠
每天7:00醒來
好__煩
咁樣很快會死
雖然成日覺得死了都不錯
LUNCH外賣回公司食
工作已經不想諗
在我失眠的期間
無心機返工
其實我係咪有咩暗病
點解可以訓得咁差
放工同陳恩拎野上新屋
好多櫃!!!正!!!
我都唔知自己諗既裝修係咩屎樣
P.S.我希望我的家都有梳化
 |
11  |
分類: 未分類 |
踏入11月了
好似好快會到2018咁
今年的11月我的家將會有很大的變動
今天在諗,,,其實會中意"11"既原因係勁
流川楓同麥泰萊都是11號
2013的今天是老豆離開的日子
今天工作不忙
還好
但放工先黎俾野我做
點先?!
8:30先回到教會開會傾小組內容
諗緊接新娘的GAME
不想太普通
要加點特別
很攰,,,無心情寫日記
P.S.泡泡
 |
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 419 | »
|