尋晚以為已清好D野,,,點知又發現仲有兩盒自己的玩具
啊啊
煩死了
原來我咁多玩具同擺設
最後2:30先訓,,,又係攰死
希望之後好好訓返覺
幸好工作唔係勁爆忙
否則我會死
呢排因為執屋企野個人好攰好懵
到真係開始裝修應該會好一點的
早餐食了2.5舊抹茶卷
食完無耐食了胃散
回到公司再食一次胃散
諗起個抹茶味覺得反胃,,,,,,,,這個日本手信,,真的好難吃
LUNCH都食唔落,,,第一次食唔落掉了
──我唔中意抹茶綠茶味──
今天講起有人s差點忘了我生日
可能太忙唔得閒深究呢樣野
早已看開點
如果唔睇FB都會記得自己生日,,,
呢個人係真係有心 >>> 我我我
準時放工
晚飯後去了迷你倉視察
向夢想進發的前奏
P.S.我在迷你倉
 |