11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 55
累積人氣: 219210
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 1 月 6 日  星期六   微雨


預備歸咎於我 疲倦 分類: 未分類

尋晚同姪女傾計搞呢搞路搞到好夜訓
今朝早早起身食完野就出門去MK
又係睇裝修的料
師傅揀佢中意的係無問題
但我想揀自己中意的
希望最後裝修完唔會一PET屎
如果最後很核突  大家唔駛旨意上黎HAHAHA

揀好料又上屋企奸視進度
我發現我一直無俾師傅知道我想要咩風格
所以師傅覺得整體好單調,,,
我這次裝修其實係好簡單
但我都好緊張都好驚最後會係咩樣
因為有咩就歸咎於我了

小組的外展因為天氣情況變了祈禱會
完後開會

P.S.每星期都會同師傅跟進大Event



2018 年 1 月 5 日  星期五   清涼


放工 感動 分類: 未分類
好不安
一直入唔到日記
我D日記未BACK UP
好驚
雖然"天地萬有都會滅沒"
遲D要自行BACK UP返先
睇日記的表達和內容可以睇埋自己既習慣風格
(晚上太擔心直接msg問qooza facebook主頁
 
由於今天要交proposal
在忙碌中都要做aw
仲中間又要加插忙其他野
真是救命
 
一直在祈求今天能準時放工
因為要同和平狗一起雞煲
雖然性格不同
也會有火花出現
但這是個讓我感到安全的群體
8:00前到都好!!!
也不是吃了好多,可能很油很快便飽了haha
 
P.S.潮濕令頭髮好煩耶
頭髮很醜


2018 年 1 月 4 日  星期四   清涼


我搞不懂 疑惑 分類: 未分類

 其實我真係很中意著恤衫

 
咩事某銀行一大堆AW要做
做到癲
根本無時間做其他野,,,好煩
有時又覺得做下CREATIVE好D
有時又覺得做下沉悶煩野都幾好
 
今天OT的原因係自己的Job
真是要喊出黎
唔接JOB啊
仲要,,,而家有D JOB仲未收到錢
又唔覆whatsapp
想點啊   給點交帶好嗎牧者
 
這個晚上發生了不少事
也引發我很多思考
 
媽咪出去倒垃圾跌親
當然怪我們幾隻人唔幫手
事後想關心佢又"得啦得喇"
其實我嬲嬲地"是但你啦"
一方面佢都可以試下放手俾我地做,,,唔好乜都攬晒上身
整親跟住又怪我地,想點先
經過這事後  我攬黎做吧
 
我整個家庭都不懂關心和安慰
自然連被關心都不懂
我也不懂
 
然後四嫂和姪女們的口角
我這種外人默言不語
事後同姪女們提下佢地的問題等等
我知可能"銀耳"
出於家人也出於神的子民既身份
可能換來不被喜歡、不受歡迎
她們仍需要在成長的過程中才會領會更多的經驗
希望姪女們不離開信仰
 
沖涼時我諗起:
有一次有個好朋友同我講  我講野無愛心令人唔舒服
我知我的幼稚,好想回應"我係咁架喇""你好有愛心咩"
但我知道我不能咁樣回應
那刻我諗緊成件事 我確係有錯
呢D提醒真係好銀耳  但慶幸我願意聽  也願意諗
我知道這不是我可以做到的
若不是生命有耶穌  我今天能仍有朋友嗎
 
家人普遍都會將情緒展現在臉上和語氣
我係相反
我多數都將情緒收埋在心裡
多數透過文字和圖畫表達
除非有個安全的地方讓我訴說
所以有人話我係咪我掩飾得很好  沒有發現我的不開心
或者我真係掩飾得很好

 



2018 年 1 月 3 日  星期三   清涼


鬱悶 分類: 未分類

夜了訓
因為好想睇片
啊啊啊啊啊
而家無咩時間可以揀
鞋又無乜得揀
好驚佢地變壞左著唔到

有些客的工作一樣接一樣
救命
仲有EVENT野要做
但未有時間做
想死

今天又OT
O夠未  8:30放工

暫住的時間係多左好多講野時間
尤其有兩個姪女在
說了一些我工作中的情況  與她們試試用聖經的教導分辨、討論對與錯
又說了鬼等等既話題
幫她們將信仰連繫生活,,這是我最想做的

P.S.LUNCH有一件油野食令我個胃唔太舒服,,,逼我食胃散
P.S.謝謝EVON
我幼稚地覺得得意



2018 年 1 月 2 日  星期二   寒冷


上班 疑惑 分類: 未分類

尋晚夜左訓
今朝不想起身啊
好想訓啊

終於要返工了!!!

LUNCH突然去飲茶
咩事!?
返工有辛苦的地方
但呢D部份又係小安慰
包括同同事的相處

又OT
無打乒乓波
又一次打亂我的planing
就算有幾好的人一起OT
總有天會頂唔順的
返工不是為OT

晚上回家度size
要諗傢俱
又好似鬼屋探險咁hahaha
P.S.好想快點回家住

P.S.對手好阻掟