尋晚同姪女傾計搞呢搞路搞到好夜訓 今朝早早起身食完野就出門去MK 又係睇裝修的料 師傅揀佢中意的係無問題 但我想揀自己中意的 希望最後裝修完唔會一PET屎 如果最後很核突 大家唔駛旨意上黎HAHAHA
揀好料又上屋企奸視進度 我發現我一直無俾師傅知道我想要咩風格 所以師傅覺得整體好單調,,, 我這次裝修其實係好簡單 但我都好緊張都好驚最後會係咩樣 因為有咩就歸咎於我了
小組的外展因為天氣情況變了祈禱會 完後開會
P.S.每星期都會同師傅跟進大Event
其實我真係很中意著恤衫
夜了訓 因為好想睇片 啊啊啊啊啊 而家無咩時間可以揀 鞋又無乜得揀 好驚佢地變壞左著唔到
有些客的工作一樣接一樣 救命 仲有EVENT野要做 但未有時間做 想死
今天又OT O夠未 8:30放工
暫住的時間係多左好多講野時間 尤其有兩個姪女在 說了一些我工作中的情況 與她們試試用聖經的教導分辨、討論對與錯 又說了鬼等等既話題 幫她們將信仰連繫生活,,這是我最想做的
P.S.LUNCH有一件油野食令我個胃唔太舒服,,,逼我食胃散 P.S.謝謝EVON 我幼稚地覺得得意
尋晚夜左訓 今朝不想起身啊 好想訓啊
終於要返工了!!!
LUNCH突然去飲茶 咩事!? 返工有辛苦的地方 但呢D部份又係小安慰 包括同同事的相處
又OT 無打乒乓波 又一次打亂我的planing 就算有幾好的人一起OT 總有天會頂唔順的 返工不是為OT
晚上回家度size 要諗傢俱 又好似鬼屋探險咁hahaha P.S.好想快點回家住
P.S.對手好阻掟