早餐食了件雞同碗半炒飯
再留在屋企我真係變肥婆
中午回了教會練鼓
發現有D野無閂
包括我的結他無收JET線 (OH NO..........係我尋日彈完
下晝回家休息
明天就要返工了,,,,,,,,,
聽到屋企人的嘈吵聲很煩耶
講埋D無建設性既野
唔講道理
然後忍不住出聲,,,我想同大家講道理
但無人聽我講野
然後便回房訓覺
晚上即興食糖水 with小妹
本來諗住生日飯,,,食豪d,,,借機會用下錢發洩下
(唯有跳下海吧
人(包括自己)的有限讓我最近不特別想見人
但我知道見到朋友係會開心
所以心理活動好矛盾
覺得自己整個人都怪怪的,,有點問題
我想發呆靜靜坐著
但係無咁既時間
明天上班又好像要上戰場
心情又要變回緊張
返工的煩很影響著我的情緒
唔想返工
工作很悶
P.S.收到了新年咭,,,內容讓我有點啫喱眼,,感謝

|