11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 54
累積人氣: 219209
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 1 月 1 日  星期一   寒冷


2018 愉快 分類: 未分類

早餐食了件雞同碗半炒飯
再留在屋企我真係變肥婆

中午回了教會練鼓
發現有D野無閂
包括我的結他無收JET線 (OH NO..........係我尋日彈完

下晝回家休息
明天就要返工了,,,,,,,,,
聽到屋企人的嘈吵聲很煩耶
講埋D無建設性既野
唔講道理
然後忍不住出聲,,,我想同大家講道理
但無人聽我講野
然後便回房訓覺

晚上即興食糖水 with小妹
本來諗住生日飯,,,食豪d,,,借機會用下錢發洩下
(唯有跳下海吧

人(包括自己)的有限讓我最近不特別想見人
但我知道見到朋友係會開心
所以心理活動好矛盾
覺得自己整個人都怪怪的,,有點問題
我想發呆靜靜坐著
但係無咁既時間
明天上班又好像要上戰場
心情又要變回緊張
返工的煩很影響著我的情緒
唔想返工
工作很悶

P.S.收到了新年咭,,,內容讓我有點啫喱眼,,感謝



2017 年 12 月 31 日  星期日   清涼


2017的最後 感動 分類: 未分類

2017年1月1日和12月31日都是我做主席
特別的巧合
元旦和除夕的敬拜內容也沒太大分別
仍是以耶穌做焦點
仍是想努力跟隨耶穌
活出應有的品格

【不論悲喜  我信靠祢】
這是我所希望的

愛筵後本來諗住即興同牛丸睇戲
打算上屋企睇下裝修進度先再去買飛
點知
巧遇梅師傅同佢太太
跟住傾左夾左裝修的野
講耐左   無得睇戲了
回家後搵左D參考
我又落街去了搵師傅  面對面傾  (我好有誠意也好癲
搞笑,,見到師傅係度煮飯食HAHA

除夕晚餐係同屋企人食元氣和KFC  yeah!!!
除夕宵夜係同愛真理堂們旺記

好眼訓

===========================================

2017大事回顧

1. 陳恩結婚!! 田田結婚!! 做了兩次姊妹 (但今次唔係著裙,,,係著褲!!!  覺得係襯自己的
2. 公司的人變動  有人走又有人來 
3. 在柴灣睇戲  (不用離開柴灣睇戲,,,太方便了
4. 裝修  (向夢想進發
5. 因而暫時住在四哥屋企
6. 姪女浸禮  
7. 一個人Lunch  (克服自己一個在人群中獨自己吃飯
8. 同同事晚餐
9. 陪男去買衫轉下look
10. 換了大MON手機
11.2017年最開始和最後一天的祟拜主席都是我
12.中意了三肖
13.星期六晚上返OFFICE做野 (自己漸漸的變了工作狂



2017 年 12 月 30 日  星期六   清涼


練歌 驚訝 分類: 未分類

這個星期六終於係無野做
可以晏一點起身
唔駛傾裝修
唔駛出去做乜忙乜
早午餐係辛辣碗麵!!YEAH

下午係小組
根基建立在什麼上
我想不到耶穌以外的可以倚靠

祈禱會
我諗起其中一樣要很感謝神的
是我可以裝修
遇上一個老實的師傅
可以在我想要的日期開始
適合的迷你倉
適當的意見
而且我有錢可以裝修
這不是必然的
雖然等待的過程仍是一個考驗,,,,,,,,,,,,,

練歌
我揀了3拍歌
等著明天撻Q留下有趣回憶

P.S.YEAH!!!橙同綠係我想要的



2017 年 12 月 29 日  星期五   清涼


2017年最後一天上班 疑惑 分類: 未分類

有點眼訓

最後一天的工作天
工作的互相溝通上又出了點問題
最後又要靠同事EVENT上臨場發揮
有種工作狀態已到終點咁
坐在電腦前好像已變得沉悶
變得不想工作
有點消極

準時放工
同家姐去了屋企一看
WOW~鋪了80%地板了~
有點期待

P.S. 探險一樣



2017 年 12 月 28 日  星期四   清涼


有限 鬱悶 分類: 未分類

今天天氣暖了一點YEAH

LUNCH吃了一個唔開心的拉麵
因為個樣真係好醜 綠色的湯底
望住對面Fanny的拉麵
我深深覺得自己揀錯餐
好傷心

深深感受到人的限制
包括我自己
最憎好趕咁做一樣野
因為好易出錯
最後就係錯野啦
而我就變成了做錯野的人

好嬲的感覺
嬲自己整錯野
嬲催我做野的聲音

我有點問題
漸漸與工作的路分歧
我好唔中意這樣的工作節奏

OT太夜食野又無得做運動
我更嬲
運動係我發洩的方法之一
因為OT我乜都做唔到
好憎
非常憎

P.S.無空間也無靈感揀歌,,,,苦惱