尋晚發夢返自己裝修中的屋企
見到D野仲未清,,乜都未開始搞
個夢入面好擔心啊喂
我想1月尾回去住架
尋晚搞來搞去2:00先訓
我的性格係做唔到今朝遲返
因為有準時病HAHAHAHAHA
但無諗過今晚Event,,,我LilyEvon為了event仍是忙到痴筋
Tell me WHY
到底是客的問題? 抑或是我們的問題?
以前明明我地係可以安然渡過,,,
今日要幫手痴野、印野、CUT野、送件,,,,,,,,,,,
怎麼了喇TikTakToe
6:30終於坐回位開始做今天的工作
真是囧
要預備小組
但俾工作消耗太多 好難專心預備 好想睇片發洩
P.S.我轉工了
 |