尋晚臨訓係度諗敬拜的引言&流程轉接
諗到訓著了
其實係超級眼訓
今朝醒了再諗
呢排一係OT,,,一係搞裝修D野,,,屋企人又激我,,,好X攰
是但辭掉一樣得唔得
遲到主日查經
但仍覺得精彩和有趣
今天的敬拜帶新歌
所以有少少緊張
好驚炒粉 (但我回應歌真係炒左,,,想ad lib,,,點知直情錯了音
敬畏神的生命 就是要不斷成長和挑戰、分辨自己
不要以為自己信了好久就完全正確無問題自高自大
要繼續的檢視自己
努力想要正確的思想
外展lunch後去了筲箕灣西灣河長沙灣CWB
我想搵梳化
無岩既size 有既好貴同唔抵
有d截左單話要3月尾先有
..............我係咪過年前屋企係無梳化
然後想淘
是但啦,,,做下門面野算啦我
晚上拎了燈回家
每次都在家裡逗留
因為我真係好想回家
我好想靜靜地一個人
不用管別人做功課
不用管別人吵架的對錯
不用管別人的學習訓覺時間
P.S.今天的敬拜係熱血系
 |