尋晚見到有隻野飛了入屋企
勁驚下同埋姪女殺滅佢
搞到2:00幾先訓
我都知死
唔夠訓應該仲要OT
精神差心情差
本來約了吃飯,,改期真是太好了
因為我真係逃不過OT命運
勁趕忙的工作節奏我真係好唔中意
什麼都逼在一起
我已瘋了 伴隨黑色的面 串嘴的說話態度
10:45pm放工
有些同事應該要通宵不回家
而且佢地最近有時OT到3、4、5點
唔知佢地有咩想法呢
是我的話 即使只有event前會咁 我都接受唔到,,必定會停止這份工作
有些人會覺得OT到這種地方覺得自己很盡力、很有價值
有些人想藉呢d機會挑戰自己
有些人中意工作到如此地步,,覺得值得
不希望同事們習慣OT,,因為我心裡替她們辛苦
我也想知道 看到我們OT成這樣的老細 心裡在想些什麼呢
"我唔中意OT,,,但係投入了工作/公司,,,我會拼膊下去"
但這份投入是有盡頭的
P.S.唔中意食吉野牛飯
 |