11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 17
累積人氣: 219260
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 1 月 21 日  星期日   清涼


睡著 分類: 未分類

尋晚又沒訓好
今朝起身都係渾噩
返主日查經都係遲左
崇拜個人都不太精神

頭髮很長
2月再去剪
現在由它求其留吧
不想理住

LUNCH後去了小西灣買煮食爐
其實都很驚很擔心很緊張
我新年前係可以搬回去架嘛?
師傅話可以
但我都係好擔心
呃.....因為仲要搬返迷你倉D野回家
又要清潔
又要D傢私準時送到黎
希望新年我能回去嘛?

傍晚開始我的胃好唔舒服

咩事
係咪因為星期日都聽到工作電話同WHATS造成

又到我做主席
未揀好歌

我暫住的時間好像做了別人的父母一樣
我媽、我的姪女
好似乜都要教育佢地一番
不斷忍住D怒氣同佢地講道理
好煩  (可否對我好一點
(不如我黑臉唔理佢地啦  係咪會好過D

P.S.昨晚吃的紫心蕃薯味



2018 年 1 月 20 日  星期六   和暖


我要發洩 滿足 分類: 未分類

尋晚2:00幾訓
今朝早了醒來
在想裝修的事
中午又回了屋企視察
我揀的料,,出黎效果唔係我預期
當下心情很慌
也有點不開心
但唔想再在這方面再花錢搞,,,(又怕時間要再拖
我必須要諗辦法點樣變好一點
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊

下晝喜樂組OUTING是BBQ
YEAH!!!!!!!!!!!
賣飛佛!!!!!!!!
將返工的所有怨念化成吃東西
吃得很開心~YEAH

晚上又要在家做公司野
很煩啊

P.S.我很中意BBQ



2018 年 1 月 19 日  星期五   微雨


逃不過 鬱悶 分類: 未分類

尋晚見到有隻野飛了入屋企
勁驚下同埋姪女殺滅佢
搞到2:00幾先訓
我都知死
唔夠訓應該仲要OT
精神差心情差

本來約了吃飯,,改期真是太好了
因為我真係逃不過OT命運
勁趕忙的工作節奏我真係好唔中意
什麼都逼在一起
我已瘋了   伴隨黑色的面   串嘴的說話態度

10:45pm放工
有些同事應該要通宵不回家
而且佢地最近有時OT到3、4、5點
唔知佢地有咩想法呢
是我的話  即使只有event前會咁  我都接受唔到,,必定會停止這份工作
有些人會覺得OT到這種地方覺得自己很盡力、很有價值
有些人想藉呢d機會挑戰自己
有些人中意工作到如此地步,,覺得值得
不希望同事們習慣OT,,因為我心裡替她們辛苦

我也想知道  看到我們OT成這樣的老細  心裡在想些什麼呢

"我唔中意OT,,,但係投入了工作/公司,,,我會拼膊下去"
但這份投入是有盡頭的

P.S.唔中意食吉野牛飯



2018 年 1 月 18 日  星期四   清涼


沒有表情 鬱悶 分類: 未分類

早上買定了吉野牛飯做LUNCH
因為我預知我會忙到出唔到去食飯
事實都係咁丫
第一次食牛飯
都係中意食雞多D

即使有template
排書都係要花時間
而催既人就繼續催
我就一貫面無表情咁做
真係笑不出來
任何表情都不想展現在面上
胃唔舒服  頭暈暈咁  (應該係唔夠訓,,,對得電腦又耐,,,諗起d煩工作就心情差勁
我沒有情和黑面差不多
本來咁趕去做已經係crazy架啦
仲要d野不斷改
希望改到event當天
佢地承受返後果

自行放工
回教會開小組會
完後和大佬去旺記暴食
都是為了工作心情很低落想發洩
我仍然留下其實人佔很大原因
工作至今
這裡的人讓我想存在 (當然我很明白總有一天會散  而且認識大家耐一點  就會見到大家的醜惡haha

P.S.感謝她,,有一點被安慰,,雖然明天繼續要再死過
(其實我幾中意這種醜但唔知醜的傢伙  (但佢內裡可能是個惡毒女人



2018 年 1 月 17 日  星期三   清涼


不遠矣 鬱悶 分類: 未分類

又回到唔夠訓的時間
早餐的臘腸卷好油
這一生都不想再吃
雖然我中意臘腸

收到個駭人的msg
有件很趕急的aw我要畫返出黎
我是嬲的
但唔知可以怪誰人 (客吧
無限怨念
咁趕仲要由頭畫出黎  好得閒?!
但係  有得say no咩

忙完又其他
今天whats提醒別人  有些事需要溝通的  最少要通知負責design的我吧
"我也會做錯  一齊加油吧"

忙完?
NO。

又係排書
還好用返上次的改
但重新排野都要時間吧,,,,,,,,
好趕啊救命
未忙完這樣又有另一樣  救命啊

但我8:30逼自己放工
我要返小組
ICE-BREAK又要請人代帶   (唉
OT到某一刻我又想喊
我在旁人角度一定會提議轉工什麼的
但當自己是當事人  要下這個決定很不容易  已經習慣了環境和人
而我想喊的原因是來自別人的提醒
別人都在關心我  我卻不關心自己

我連思考的時間也沒有
相當可憐

P.S.衛衣靚D