又夜了一點點訓
天氣暖了一點
懷念每天吃麥包多士
一個月後我已回家了吧?
因為屋企裝修的野
上晝一直在煩惱
周圍問人意見
我太怕做得唔好後悔耶,,,亦很怕要外行的自己去決定
堅怕屋企裝修左仲差左
工作依舊
只是想放工時原來仲有野整
我心情爆炸,,語氣嚇人
我果然適合耕田養豬
沒得打乒乓心情已不太好
回家更甚
這個又在悔氣給我說話聽
那個把聲好尖好嘈好潑婦罵街
這個唔肯聽眼訓掛住玩手機唔去沖涼
好煩
我有一刻真係好想講粗口打人 (但我唔想傷害人
怒氣又要吞回肚裡
在沖涼時我就爆炸地講了一大堆粗口
我很蠢 點解我唔小器一點 別人這麼討厭 不如我好差咁對返佢
我這個白痴 為何還想要努力愛他們
P.S.好久沒吃太陽餅,,這是吃過的第3種味道

|