今朝因為主日查經
已經特登早左
但都係唔夠準時回到
查經最後的總結很重要,,但練歌經常聽唔到呢part
下次努力準時
打鼓
雖然練過
但正式都打得麻麻,,,,,,
敬拜隊互相的配合都係很重要
我是誰
只是個普通的人
努力著學習跟隨耶穌的教導
並想在生活中展現信仰
和平狗的LUNCH真係很多野講HAHA
之後同牛丸睇"柏靈頓2"
痴線係咁一齊去睇戲
都有感動位
暫住的時間
對我來說好像是個操練一樣
越來越感到張力
開始明白佢地平時點解互相有咁既態度同印象
還好我是過客
我怕有天會被激死
適時要放手 適時要出聲提醒
在這個家做一個基督徒好似好難咁
但係難都要
而且要認認真真信下去
這個家太多錯誤的價值觀
P.S.屁孩
 |