11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 50
累積人氣: 219205
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 3 月 12 日  星期一   清涼


唔夠訓 疲倦 分類: 未分類

尋晚無閂wifi就訓了
然後雞叫聲嘈醒了我
好勁,點解可以嘈醒我
起身就feel到個人好攰,超唔夠訓
頭重重咁
諗野太多都會咁
因為我諗野好花精神

又買定吉野家做lunch
我想食豚肉飯啊!但早餐無
星期一特別不想工作
因為個人未從兩天假期回魂
矇盛盛

準時放工
為了拎印花
又可以換多隻杯了yeah
換返黎的餐具都有用到的very good

本來夜晚想做運動
但個人唔太舒服,我怕會猝死
其實死了對我而言不是最辛苦
看著我這麼快離開的人可能比較辛苦,或者會有唔捨得、唔習慣
畢竟猝死連道別的機會也沒有
所以我該開始在mail寫下遺言
然後死後拜托家人幫我sd出去

P.S.我幾乎每天都會影相,好多有趣的事我都想記錄下來
Lily和Evon邊吃邊看電視
掌握唔到俾人影相會遮面,係都我遮先,我比她們醜



2018 年 3 月 11 日  星期日   清涼


品格 疲倦 分類: 未分類

唉啊…尋晚好胃痛
應該係唔夠訓又攰又食左好多野
與胃散做朋友

早起身又如何
諗衫諗左好耐
唔清楚個天氣點諗衫就很煩
又唔想著近期返教會著過的

返查經都係遲了少少
但係今天內容講建聖殿
難得這麼集中精神地聽
聖殿沒有神,即使很榮耀華麗也沒有意義
生命建造了有很多榮華的東西,沒有神也是沒有意義

其實我對人和自己的要求有沒有太高呢
無形的給了別人壓力

從品格、與人相處、甚致價值觀可身反映有沒有神在他裡面
時常察覺自己靈裡貧乏、虛心地學習真正正確的
lunch時和平狗們也在討論聖靈充滿
說起了一些經歷  我看不到神  只看到人的自我  強逼我要得到什麼"能力"
我所信的  是強逼我接受祂的嗎?

我不夠明白和了解什麼叫做對別人好
也知道自己裡面也有不成熟的地方
不斷檢視自己是否有雜質和偏差

下下晝回教會幫陳恩做helper錶貼紙
我唔識架

兩天的假期這就完了
明天又要回到現實的戰場
又要在工作中掙扎
我知道同事也不好過

P.S. 今天聽到一則有關我的消息,我聽完係覺得有趣,看得出認識我和不認識我的分別
P.S. 日記打了接近1小時,因為太攰又想寫很多野
P.S. 錶完好似都幾好丫



2018 年 3 月 10 日  星期六   清涼


分別 疲倦 分類: 未分類

尋晚我給人問了一個問題
問完之後我覺得很白痴
我問緊乜?我前設了別人答什麼答案?我係咪short左? 

算訓得幾好
搞到我以為很晏起身
點知原來8:00幾就醒了
醒了的話又換衫落街踢波
踢完後食了同事送的麵

下午小組帶靈修
從最近看來
與人相處和傾談很需要學習
無論係內容抑或態度

祈禱會
"我生命從此不再一樣"每一次這一句都係感動我的
聖潔  從世界分別出來
我不想跟世界,我想與世界不同
練歌。

媽咪的咳真係很煩
P.S.謝謝Lily和EVON



2018 年 3 月 9 日  星期五   寒冷


盲目 愉快 分類: 未分類

我尋晚發夢見到大佬智榮靚May
我唔明點解會一齊去興民邨
仲有讚美之泉既團隊haha
一個朝早搵下衫又撞瘀隻腳
腫左好核突,即刻冰敷

好開心lunch竟然食到譚仔
想食好耐
之後仲要買到中意的零食yeah

本來的準時放工為了等老師而遲了
借背囊俾佢   又幫佢問人借睡袋
我應該又少了根筋,我不是中意幫人的人
同事也能入我屋企,真是豬乸爬了上樹

回教會上堂
對著重視的人我會努力付出  甚致有點盲目
看到以前的文字  我更肯定沒什麼理性  信仰只是片面之詞
裡面只看到了很多自我
我回想不了當時自己的心情
我很想做個明白別人的人、很想什麼也幫上忙、很想別人開心、很想分擔別人的傷心、想陪伴著別人、很想把自己覺得的好都預備給人
但沒有了理性
想自己成為別人的超人
很怕今天的我又會這樣
好好努力  找回自己應有的位置   應有的態度   應有的角色

P.S. 笑返就好



2018 年 3 月 8 日  星期四   寒冷


大晒 不安 分類: 未分類

仍是不夠訓的狀態
好眼訓啊喂
未返工問放工未

工作好似忙又好似得閒
係暴風雨的前席

lunch早左出去
因為外牆我的淡水喉滲水
搵埋師傅一齊check
我好擔心會唔會係裡面問題
係既話好大獲
我亦會非常不安,會改名叫陳天灰
最後好似已確認係我地的喉
好吧,錢不是問題,我淨係想快d解決佢

回到office,又有急野做
唉啊點啊
都要時間整架
努力做的是要乎合老細要求

放工我係完全唔想做野、唔想諗公司野
我離開了手機、離開了電腦,邊做運動邊發脾氣
不斷在思考
做咩放左工仲要做公司野
即使面前係我中意的同事   我心裡仍要爆炸地發脾氣   WHY?!!!!
是的,我係難相處的同事、別想我沒有怨言地做
P.S.真正利害的老細係唔駛要下屬OT的
P.S.工作是大晒的
即使心情咁差,但我仍然會做的
雖然我好眼訓好想訓

P.S. 差不多好返便開始食零食,街童就是街童