尋晚又2:30先訓
唉...............痴線
我KEEP鎖匙
仲要遲到
1025先返到OFFICE
今天知道有咩要做說想快D完成
死人都唔想遲放工
中途無野做就幫老師執倉
5:00放工
放工回家後再去CWB IKEA
買D家中需要的野
而家仲有野未完全執好
仲要,,,無啦啦話我地外牆滲水,,,好煩啊,,,準備破產
點解裝修果陣無事,,而家有事
師傅同我都唔安樂,,,唉
晚上在家邊爐
YEAH
裝修後第一次的邊爐
原來我的電腦要20/2先有,,,唉
等我仲狂執
算啦,,,執左都係好既
P.S. @CWB

|