尋晚打日記又係打了好久
差不多2:00幾先訓
好眼訓
老闆普遍係咪都會覺得OT就係好員工
um…咁我永遠都會是差員工
每天都諗自己能否準時放工做什麼做什麼
每次打乒乓波前我都係覆"唔OT會黎打"
每次放工約食飯,whatsapp便會不停講"希望準時放工"
每次星期三小組我都係講"希望準時放工"
原來準時放工係一件咁難既事
陳恩和小笙來吃晚飯
又一次因為OT錯過了同屋企人食飯的時間
對著面前的工作,我真的感到灰心
或者我真的不應投放太多感情在工作的群體
不用什麼交流更好
將所有的情緒都收埋,築起我的牆,這樣互相都不會受傷了
我是不是要像大家般把粗口掛在口邊好呢
又可以發洩情緒
道德什麼的拗開吧
可能意外地講粗口很襯我呢
忍著肚餓、餓到唔舒服都把工作完成
我是有點變態,不愛惜自己
唔做晒d野我唔會食野
這是我的倔強
食野好像代表我認同OT
我係唔會妥協
唔會將視OT係正常
差不多10:00先回家
陳恩和小笙等埋我一齊打陣機先走
好感動
我想哭
被如此麻煩的工作逼瘋
想道別但又感到害怕
想發脾氣又要裝作有禮貌
這種矛盾在撕裂我這個人
P.S.可以帶出街了!
 |