11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 42
累積人氣: 219197
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 3 月 22 日  星期四   清涼


是不是不會好 鬱悶 分類: 未分類

這兩天為了隻麻煩左耳
真是反眼
損夠未
好想戴返個耳環,但唔得,好煩啊

未買燙衫板無得燙衫
唯有求其著

還好人不能睇穿人
如果唔係會發現我裡面很多醜惡的思想
下晝老細買了蛋糕俾我們同佢廢祝haha
今年無時間整生日咭俾佢(我覺得佢好中意收呢d

OT了一陣

當我在觀察別人裝不在意的表現
好像我也是個裝作不在意很出色的人
或者我真的是個戲子
用天然黑臉掩飾自己的心情
總是對別人期待太多  所以失望亦很多(這是我討厭自己的其中一個地方
裡面可能有太多恐懼,會保護自己
不過這種做法或者又會不小心傷害自己的弱小心靈

想想看近大半年我的日記都處於一大堆自言自語的奇怪文章
我也知道是從什麼時候開始
有些事總在我腦裡循環著
要面對它  很難  或者死亡能幫到我

P.S. LUNCH的柴公



2018 年 3 月 21 日  星期三   清涼


寵物 愉快 分類: 未分類

凍左又要諗著衫…
但今天著多左
件外套完全無著過…
出汗添

話說因為內部都有漏水問題
又要拆野搞。。諗起都煩
(晚上回家見到已經整好yeah,感謝師傅!牆花左佢又幫我油埋,感謝啊!!

我過去的樣子不及我內裡醜
所以擺下舊相沒什麼大不了
是個不敢看別人、討厭看自己的小女孩
可能我現在都是

放工沒有黑面真是太好了
我知我係好易將所有壞的情緒炒埋一碟
所以一件事影響心情,會牽連其他的心情
雖然工作的事是很煩
但我分到她們不是工作本身

小組帶內容
今晚討論的是養寵物的文化
可以的話我是想養狗
因為好得意hahaha
人和動物身份、地位是不同
但是也要尊重這樣的生命
我預備不夠全面
但互相的討論刺激到我一些人性的思考

P.S.幾時先有時間去買啊...........



2018 年 3 月 20 日  星期二   清涼


表示驚訝 驚訝 分類: 未分類

"刺激"不一定是個負面的詞語
應該係似腦袋被燈泡點著了吧
我的腦袋真係時常常很多野諗
仲要乜鬼都記得一餐,然後隨時拎出黎笑人

很深刻靈命塑造中"處理情緒、情感"
我是很中意這一課,因為自己都易有情緒,又會收埋在心,是需要安靜中思考和尋找原因
這幾天返工很多情緒
有種想辭職的衝動  唉  連混亂中的自己都覺得衝動  就不要亂來

放工前預計自己會情緒爆炸,已謀算搵d野打下發洩
因為個客又要大改
然後evon話明天再整
下?!咩話!?明天?!
聽到一堆解釋後,表示驚訝,好野!放工

回家見到梅師傅在開工
水患好煩啊啊啊啊啊啊
麻煩師傅了!

講起自我形象和價值
其實以前我真的好唔中意自己
孿頭髮好核突啊喂
個眼既方向好似狐狸
唔笑係下彎嘴,露齒笑係下彎,微笑都係下彎
唔靚,靚一點係咪會多d朋友
此刻我沒有流淚地講得出黎,係因為內裡不同了
接受了多點這樣的自己   減少了對自己的唔中意
唔同階段對自己的評價都有差異
希望我識得看自己的價值

P.S. F.1去廁所係唔會照鏡的,因為每次照到都覺得自己個頭髮好醜



2018 年 3 月 19 日  星期一   和暖


現在死 不安 分類: 未分類

搬回裝修後的屋企已個一個月有多
但我其實無乜時間靜靜地坐係屋企
望下屋企
連hea、攤既時間都無乜
搞咩
而家玩電腦時間都唔係好多
唉,搞咩?

上班時的心情又爆炸了
我係好不屑花時間執好的aw個客又大改我
佢中意點就點
將成個宇宙放落個地球度,佢知唔知好有難度,亦好花時間
咁我做咩要花時間,不如佢真係諗好晒先叫人整
成日話趕又大改,我直情想一拳打爆個mon
食__啦

同事同我講工作野我都已經聽不入耳
這裡的工作我覺得已經提不起勁
好悶
我唔知點解我仲係度工作、點解我仲要做
其實我存在在這裡是做什麼
其實係咪已經足夠日子了

"不如現在給我死掉"

8:30放工
回到家水患問題
又聽到咳聲
唉…好煩
喪食完零食又胃痛 

P.S. 窗簾!



2018 年 3 月 18 日  星期日   晴天


看海 疑惑 分類: 未分類

又早了醒來
好攰啊救命
但早了醒唔等如準時出門返主日查經
諗衫諗了好久著乜
戴帽下身襯乜好?唔想黎黎去去果幾件啊

崇拜我的情緒很不穩定
所以整個時間都好難專心
lunch後和陳恩牛丸在藍灣各自安靜
坐在欄杆邊看海

想起了過去更不成熟的自己,有一天因為我的原因(好似到最後都唔知咩原因(其實點解?
令到姪女們被父母禁止返教會
那天我喊到痴左線,邊打鼓邊喊,崇拜繼續喊,完左崇拜仲係喊,小組又喊,夜晚踢完波回家路上都喊(喊夠未
好似係因為自己講野太賤太衝重無諗後果吧?(雖然事實上對方都唔係好
好似係我害到姪女們失去了返教會認識神的機會

人為何有權利阻止人認識真正正確的
為何要聽你的垃圾價值觀,根本解釋不了

覺得人自私
然後我再看自己
根本我也是自私的一份子
我睇到自己不好的地方
只能繼續在耶穌的教導裡努力

“你呢D係咩基督徒啊?!”
這是那天屋企人最刺激我的一句責罵
其實咩先係基督徒?
零思考地認同你所說的?
你有錯我唔可以提出你錯的地方?
我就係要唔認同、我就係要話你錯,因為你說的與我所信的相違背

以前我也曾想要聖靈充滿一些外顯的情形
好似勁一點、好似與人不同
但諗諗下有呢d又如何,
從更多外顯便看到有沒有神在這人裡面
是生命所展現的品格、質素

在信仰裡放棄比堅持容易很多
求其信比認真信容易很多
我要反省我是不是在認真信耶穌
所以我不會怕挑戰自己生命的聲音

“你呢D係咩基督徒啊?!”“你咁叫信耶穌”
我會冷靜地用道理回答

如果我漸漸走向了另一邊
懇請大家賭上會被我討厭的心情提醒我錯了
這是我需要基督群體的原因。

P.S.街童你好