又早了醒來
好攰啊救命
但早了醒唔等如準時出門返主日查經
諗衫諗了好久著乜
戴帽下身襯乜好?唔想黎黎去去果幾件啊
崇拜我的情緒很不穩定
所以整個時間都好難專心
lunch後和陳恩牛丸在藍灣各自安靜
坐在欄杆邊看海
想起了過去更不成熟的自己,有一天因為我的原因(好似到最後都唔知咩原因(其實點解?
令到姪女們被父母禁止返教會
那天我喊到痴左線,邊打鼓邊喊,崇拜繼續喊,完左崇拜仲係喊,小組又喊,夜晚踢完波回家路上都喊(喊夠未
好似係因為自己講野太賤太衝重無諗後果吧?(雖然事實上對方都唔係好
好似係我害到姪女們失去了返教會認識神的機會
人為何有權利阻止人認識真正正確的
為何要聽你的垃圾價值觀,根本解釋不了
覺得人自私
然後我再看自己
根本我也是自私的一份子
我睇到自己不好的地方
只能繼續在耶穌的教導裡努力
“你呢D係咩基督徒啊?!”
這是那天屋企人最刺激我的一句責罵
其實咩先係基督徒?
零思考地認同你所說的?
你有錯我唔可以提出你錯的地方?
我就係要唔認同、我就係要話你錯,因為你說的與我所信的相違背
以前我也曾想要聖靈充滿一些外顯的情形
好似勁一點、好似與人不同
但諗諗下有呢d又如何,
從更多外顯便看到有沒有神在這人裡面
是生命所展現的品格、質素
在信仰裡放棄比堅持容易很多
求其信比認真信容易很多
我要反省我是不是在認真信耶穌
所以我不會怕挑戰自己生命的聲音
“你呢D係咩基督徒啊?!”“你咁叫信耶穌”
我會冷靜地用道理回答
如果我漸漸走向了另一邊
懇請大家賭上會被我討厭的心情提醒我錯了
這是我需要基督群體的原因。
P.S.街童你好
 |