11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 24
累積人氣: 219179
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2018 年 3 月 17 日  星期六   清涼


忙碌 疲倦 分類: 未分類

尋晚都幾夜訓
點知今朝仍是8:30醒來了
好,去踢波吧
估唔到凍凍地

磅重輕左?!
但我這幾天不斷狂吃
不過輕左也不代表什麼
一星期只能吃一次即食麵,而且只有今天有時間煮野食
即係麵真係很好食
加上腸仔very good

下午IKEA終於來了整返好電視櫃門…
希望水患也快點完結,好煩啊

小組講忙碌文化
其實有冇人好中意忙碌
或者睇下忙咩吧?
忙碌阻礙了信仰、身體和別人的關係
我便會停止這個忙碌
所以每次OT很過份我就係咁樣既狀態

和wow吃晚飯
本來想讓她說多點話
點知變成了我係咁講
趁著關係還不錯,說了一些心情給她
可能講完無得再見我不否認我是有點負面
希望和她可以講很無聊低B的事情,也能說點認真的東西
叮囑這傢伙,不要盲目認同我的意見和睇法,因為我也會有錯和偏差
我們有討論的空間 有什麼覺得我錯、做得唔好給我說出來  (咩料,我係咪患了絕症,講野無限長氣

回家後整潔癖發作
很鬼攰也忍不住清潔
很變態

P.S.食完很鬼飽



2018 年 3 月 16 日  星期五   和暖


研究 疑惑 分類: 未分類

又回到唔知著咩衫上班了
星期五真係唔太想工作
但無得唔做
除非我辭職吧

lunch約了今天last day的Meko
當係歡送她吧
本來以前每星期都會一齊出去lunch
後期因為種種原因便沒有了
我諗佢會覺得我個人很外向

準時放工回教會上堂
原來已經係尾二了
確係很需要“研究”這個操練
以基督信仰為基礎思想  塑造自己的生命
羨慕牧者們對聖經的追求態度(認真地解經
平時要我拎起本聖經睇都好唔容易
我是更多花時間做其他野
現在主日查經都只係吊命而已
我研究SNH就勁

通常發生了一點事我才會忍不住在聖經找答案
所以遇上與自己對信仰看法不同的,不是壞事

P.S. 淘



2018 年 3 月 15 日  星期四   清涼


我先行一步 疲倦 分類: 未分類

又早了醒來
搞什麼
未買燙衫板無得燙衫
今天就著住皺的白色恤衫外套
所以感覺好邋塌
邋塌的街童yeah

工作上的身不由己
讓我很煩很辛苦
識唔識咩叫好核突

不知不覺今天已是星期四
我想念星期六日
呃…我也想工作是我的幸福之一
但是  想都沒想過幸福包括埋工作

久違在家裡食飯
呃…我是真的討厭煩人的噪音
痰咳、索鼻水聲、嘔氣聲、食野的聲音
老媽食豬骨的噪音讓我睥了很多下

又在剪頭髮
剷衰了希望沒有人發現
對我來說,的水很重要,好影我的整個感覺

又不知少了哪根筋
最近上班我在聽Apink的play list,幾好聽
日韓的歌詞都很有意思
雖然過於童話、偏向熱血、美好

P.S. 街童先走一步了



2018 年 3 月 14 日  星期三   和暖


懂我 疲倦 分類: 未分類

落雨很煩的感覺
師傅果完仍是有漏水情況。。。好煩
外牆想點啊

我的記憶是有點可怕
有時上班路上會遇見一位女士
在15、6年前在返中學時我便見過佢
佢會係興華邨的站上8X
現在的她似乎已退休
年紀亦有返咁上下  她的人生已在倒數
15、6年後我又是怎樣呢?仍活著嗎?
有種慨嘆的心情

今天求求其其著衫
仲要個屎頭…因為潮濕,點搞都係樣衰…早知戴帽算

為什麼工作的東西都很煩
d grid好煩
將好多野塞入一個page很煩

準時放工回教會
今晚小組內容係We  care,用長一點的時間分享近況和代禱,互相支持和呻下
有得講有得宣洩係件很好的事
當沒機會說想說的話,久而久之,不會想同人講
有時我也會這樣…不想說話,便會寫在日記
但大家很好的會睇我日記,知下我的近況
期望有人真的懂我

P.S. Lily帶咁既野返黎引我(啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊     想買啊



2018 年 3 月 13 日  星期二   和暖


不滿 分類: 未分類

新的耳環一直un到個耳後損左
之前除左耳環
驚埋口尋晚戴耳針,真係捱住痛進行
流了有史以來最多的耳仔血
唉啊,煩死了…仲未好

lunch在公司邊爐
yeah
只要有腸同丸就夠了
食得很開心,因為我中意打邊爐

本來諗住準時放工回教會打乒乓
因為OT無啦
整野加上output
我的情緒又係爆炸了
這份工作不適合我這垃圾人
OT的時候我簡直覺得我憎左呢份工,唔想再返,好悶
第一次給自己的工作這個情緒
即使伙伴們有多好

在家做下運動
因為怕肥

P.S.I Like HotPot