明明早了沖涼洗頭 點解都係遲左出門 搞 什 麼
諗返以前腦裡的神學都頗離地 / 偏差 豐盛好似一定指生活收入環境都會不錯 平安好似一定係災難、意外中存活 其實信耶穌一樣會病一樣會死 提起生活仍然會有擔心 提起工作仍會覺得煩惱(辭工未 努力了也不一定會有自己想要的回報
生活入面自己份的努力仍是不可或缺 什麼叫倚靠神 不是祈禱有提就叫倚靠
想想怎樣切實地用超時空的原則去過生活
放工回教會練歌和打乒乓波
回家後又暴食零食…
P.S.快點放假啦,我想無限玩
前一晚訓得唔好 加埋尋日由朝到晚,真係攰死 可能16、18小時吧 今朝起身頭重重咁… 通頂唔訓我會暴弊吧
我心裡在吶喊 有些無聊的job唔接好嗎… 真係害了要跟、要搞的人 聽到都覺得煩 "老細在給員工評價,我也會為老細評價"
厭工症繼續生效 好想快d放假啊 我就會狂打機了 呃…幾時得閒去買game
從吃喝玩樂,睇到人地對我的了解 我中意/唔中意既野 唔講但別人留意到、估到 這是件有心思既事
P.S.放工回家都係打機haha
好早醒左 個人唔係太舒服 衫早已揀好 但要排隊用廁所
"為義受逼迫的人有福了" 從前面去認識真正的義是什麼
崇拜後趕去參加加鈴婚禮 狼狽吃lunch,好久沒試過了 在烏溪沙觀禮都係第1次 有些讓我感到疑惑的東西 但很開心見到寧姐姐,很久不見
完後又去了安息禮 即使心情預備了多少 不捨和難過仍會有 想到自己的屋企 很希望我的家人最後都能以安息禮的形式暫別世界
完後大伙一起去食飯 回家後攰爆都打左陣機,消耗腦力的說 已經好想買多d新game了
P.S.4人已變成了3人的煎堆
雖然有了開心的遊戲機 但踢波也不能少 早上仍舊落街踢波 一隻人踢都係係度練下,尤其想練下左腳 覺得終於有點進步(好有靈塑操練的感覺 踢夠1小時便回家 因為沖完涼食完野要打機haha(駛唔駛咁full
以前細個勁羨慕別人有Gameboy、遙控車、機械人、單車 但屋企人不會買俾我 玩具好似都係人地俾 所以細個成日覺得自己好窮(可能真係窮haha 現在可以自己花錢買,覺得很開心 如果遊戲機也帶給身邊人一點樂趣,我覺得也買得好
下午小組 祈禱會幫忙彈結他 差點攬著結他向下倒…超級眼訓 練歌 飯後大家打左陣機
P.S.早午餐
最近早餐都加塊芝士食 嘩…好驚肥 又忘記買燙衫板了!
由於一直whats轟炸牛丸 什麼什麼時候去買遊戲機好 黎緊星期六日都比較full 但又想快d買 然後開始嫌我煩,主動話今天放工幫我去買 yeah,感謝啊!太開心了 好心富丸直接送俾我啦,咁有米
今天剛好同事們大半天都係去了event 得返我同Lily,又趁機hea下 yeah 所以今天變成了輕鬆 星期一再死過好無 (全場起身流淚鼓掌
晚上返最後一課的靈塑操練 當自己真正的在耶穌裡努力,必定會成長 雖然需要時間、過程也會有沮喪 希望 實際的進步和觀點的改變 我也會有 另外,給自己一個目標,每月的第3個星期日下午去戶外安靜 希望能實踐
P.S. 不是特別中意,但幾靚,感謝Lily