尋晚吃了藥訓 一覺訓天光 以為好返了。。。點知嚴重左咁既?! 好煩明天扮晒野請假得唔得
崇拜是結他 彈完手指好痛耶 又係逼住自己彈下去 手指頭就黎斷
自己是否與神和睦 所以有什麼都先看自己
下下晝wow來了屋企探訪 算係我第一個上來的朋友 (住得近很重要 唔知點解我都好緊張。。。可能仲有d傢私未ok,又驚悶親人,又驚屋企太醜 但最後一直在hea的人是我haha,不斷攤在豆豆梳化 晚上吃飯後在街上聊了好久 差唔多2小時 雖然話差11年,但傾野的內容都唔係很有代溝 佢老定我後生?
P.S.是我想像中的效果
一起身。。喉嚨痛。。 咩事?!係咪尋晚食過辣薯片?! 9:30落街踢波 12:00去了小西灣拎琴 估唔到咁重。。 髮型師應該斷了手吧 之後我單人匹馬拎…真係癲左 感謝youki輝
喉嚨痛仲食辣野。。。。唉 我做咩
小組討論工作文化 工作中幸福滿分10分我俾了7分 其實我中意做design的,只係當中的OT等等野令我唔中意 現在的工作環境也舒服,同事也不錯 我希望漸漸覺得返工係幸福的
祈禱會 練歌
有鼻水了。。。點算 可否請病假 但會害到同事
P.S.人仔細細
又7:00幾醒來了 但逼自己訓返 8:15才是我該起床的時間 這兩天著完鞋都漏左野,又要除鞋 唔知搞乜又遲到了,keep office鎖匙就遲到haha
工作不忙 太好了 原來我中意hea
聽到同事話有得去飲酒好開心 um。。我呢d啤酒都覺得難飲既人。。不了解她的想法 仲要佢病病地仲飲酒。。。。um。。。 呢個月得閒寫紙仔俾同事 我真係有夠無聊 但我是中意用文字說話
準時放工回教會上堂 以耶穌的價值觀去分辨在各人際關係中的自己 會努力的!
有電腦的日子,生活又開始糜爛
P.S.整全生命
尋晚試部電腦夜左訓 今朝又自動早左起身。。 返工前係度裝software 我個人真係急到一個點
突然來個急和煩的工作 好煩 又要計size 真係搞到個人好亂好煩
lunch係糕,其實我係好中意食節日食品 所以肥就係咁黎
準時放工耶!
P.S.其中一part早餐
終於完了假期 真的不想上班 早上出門後覺得太凍又回家換了外套 著好鞋又唔記得戴返個眼鏡 又要除鞋入去 一路行又一路熱。。有少少嬲左,好想掉左件外套佢 搞到1030先回到office 非常不好意思
lunch無啦啦又開年飯 真係突你個然 @元氣yeah
hea住的心態工作 準時放工 到陳恩小笙的家小組喪食“ 感謝大家的預備 堅飽到喊
完後回家仲要set up電腦 終於來了!!!yeah
P.S.但日記po相有點煩