呢幾日一係夜訓
一係打日記打左好耐搞到好夜
咩料,係咪開始腦退化
死啦,就快旅行
我係勁唔理d野  
明天要整理好旅行d野佢
唔想漏乜漏物
現在有人推介什麼什麼俾我聽,我唔會再講"下....唔係嘛""唔好聽""唔中意呢個歌手"
因為而家會聽的都係出乎自己曾經的意料之外
我一向比較多聽日本的,近來多聽韓國的
之前又聽BigBang、少時、Apink,最近在聽MAMAMOO  返工很中意聽歌(想要自我封閉地工作
要當一個歌手背後要花上好多努力
以前我都嫌棄48,咩可愛啊?!邊度有型啊?!
然後認識佢地多一點,會明白佢地可愛、帥氣的地方
每天下晝得閒就望下時間
"放工未?"
竟然可以放工回小組
今晚小組係心靈refreshment,砌LEGO again
砌了車,這架車是屬於我的,我是司機,後面的空間和座位是給朋友們的
想起了小時候心裡的一個想法:好想擁有很多的物質,給我的朋友們
砌屋我便想屋企有很多房招待朋友過夜、家裡有很多娛樂給朋友
可能為人付出和犧牲在我潛意識裡是件很有型的事
這種有型與眾不同
我很想成為這樣的人
現在物質好像豐富了,但事實我也不懂什麼叫做真正的為人付出,努力讓現在的我少一點雜質
小時候同學請食零食
我不明白為何同學能如此大方
因為中意的野食,我係好想自己食晒佢,其實現在我也會,好中意的零食我都不想分享
唔關五官同條眉事,我點搞都係孤寒底  
P.S.我是很中意玩玩具的
 |